י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

מדוע נפתח שוב קו הנייעס הפופולרי

לאחר הפרסום ב'בחדרי' על הסיפור המלא מאחורי סגירת קו הנייעס 'מרכז החדשות' בסוף השבוע שעבר, נפתח שוב הקו • מנהלי הקו ל'בחדרי': "בלטה לעין העובדה שבהוראת מנהיגי הפלג, הוחרם מכתב הרבנים נגד קוי הנייעס בעיתון הפלס ונמנעה מקוראיו האפשרות להיחשף לדעת תורה"

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90

 

לאחר הפרסום ב"בחדרי חרדים" על הסיפור המלא מאחורי סגירת קו הנייעס "מרכז החדשות" בסוף השבוע שעבר, זאת בעקבות ניסיון של רבנים ועסקנים מכלל הפלגים בציבור החרדי להפסיק בו זמנית את כל פעילות קווי הנייעס - נפתח שוב הקו הפופולרי.

כזכור, אמרו אתמול מנהלי הקו ל"בחדרי" כי "אם הקווים המתריסים נגד גדולי ישראל לא ייסגרו, לא תהיה ברירה אלא לחזור ולפעול בכל הכוח".

היום, לאחר פתיחת הקו מחדש אמרו בהנהלת 'מרכז החדשות' ל'בחדרי חרדים': "לבקשת גדולי הרבנים ובהתאם למכתבם, "מרכז החדשות" הודיע על הפסקת הפעילות, כאשר להחלטה הזו, נוספה תחושת שליחות של מנהלי הקו שביקשו לעודד את קווי התוכן האחרים ללכת בעקבותיהם מתוך הבנה שהפסקת השידורים לא תותיר תשובה בידי הקווים המתריסים מדוע הם ממשיכים לפעול.

 

"לצערנו", אמרו ב'מרכז החדשות' "נוכחנו פעם נוספת, שקווי ה'נייעס' השונים המונהגים ע"י רבני ומנהיגי הפלג הירושלמי, בוחרים לזלזל במכתב רבניהם שביד אחת חתמו על מכתב נגד הקווים ובמקביל, אישרו תוך קריצת עין לתלמידיהם - מפעילי הקווים המתריסים להמשיך בפעילות המתריסה".

"בלטה לעין העובדה שבהוראת מנהיגי הפלג, הוחרם מכתב הרבנים נגד קוי הנייעס בעיתון הפלס ונמנעה מקוראיו האפשרות להיחשף לדעת תורה אודות הבעייתיות שבקווים" הוסיפו אנשי 'מרכז החדשות'.

"בשל כך, לא נותרה לנו ברירה, כי אם להציג את ההתפתחויות בפני גדולי תורה ורבנים בולטים שהורו לנו לשוב לשידורים ולהשיב מלחמה על כבודם של גדולי ישראל. השידורים יחלו בשעות הערב המוקדמות תוך בדיקה מדוקדקת של התכנים שיועלו לקו".

"במסגרת השידורים, ישולבו מבזקי חדשות ושידורים חיים מכינוסי חיזוק וכן הוראות גדולי ישראל, כמו"כ, נמשיך בחשיפת הקלטות והסרת המסכות מעל פניהם של ראשי ועסקני הפלג" אמרו.

מרכז החדשות קווי הנייעס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד