כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

אתה צעיר, מגיע לך לנוע עם הקצב

הביטחון העצמי שנותנת השליטה על הרכב בגיל הצעיר הינה חיונית עבור נער מתבגר שיכולת שליטה משפרת את תדמיתו האישית ואת בניית האישיות שלו - איך תישאר צעיר לנצח?

אתה צעיר, מגיע לך לנוע עם הקצב
לא לגעת

הרכבים התפעוליים והחשמליים בעלי עם מצבר לרכב רגיל הינגשו לאנשים רבים ביצועים שהיו רחוקים מהם, פתחו להרבה עובדים ומבוגרים את העיניים, הקולנועית המוכרת המשמשת את המבוגרים והמוגבלים ומאפשרת להם חופש תנועה במרחב הציבורי, הרכבים התפעוליים המשמשים את הפועלים במפעלי תעשייה גדולים ובמטעים, סטודנטים וצעירים רוכבים על אופניים חשמליות, החשמל הפך להיות כוח שימושי מאוד בהתנעה בשנים האחרונות ומנייד צעירים ומבוגרים כאחד. גם לנערי החמד שלנו היכולים ומסוגלים כבר לשבת ליד ההגה ורק הגיל מגביל אותם, החשמליים פותחים להם את הדרך ומאפשרים להם לנוע במרחב בקלות. יש סוגים שונים של רכבים חשמליים בהם נוער צעיר ותוסס יוכל לנהוג.

ילד מיומן
כאשר הטכניקה של הנהיגה היא כל כך פשוטה וכל נער שישב מגיל 0 באוטו של אבא יודע איך עושים את זה, מכיר את כל הכפתורים, הסיבובים והכיוונים, לכאורה הוא יכול כבר לשבת על ההגה, אז מה בעצם מגביל אותו? הגל הוא זה שמגביל.

המגבלה של הגיל מתסכלת את הילד ומעמידה אותו בניסיון לעבור על החוק, כאשר יש לו מרחב בו הוא יכול להשתמש בכלי רכב תפעוליים בעלי מצבר לרכב רגיל, זה נותן לו הרגשה של יכול. יש מרחבים בהם הוא יכול להפיק תועלת רבה מתנועה חופשית בהם. זה נכון וראוי לתת את זה לנער בן ה 16

בהר ובעמק
כאשר מדברים על נסיעה בשדות ובשטחים מוגדרים התנועה מאפשרת יותר תפקודים: הנער יכול לבקר ואף לעבוד במטעים ובפרדסים. ילד גם יכול להגדיל את דמי הכיס שלו בעבודות כאלו בימי החופשה. גם האופניים החשמליים המותרות לרכיבה מגיל 16 הינן שימושיות מאוד לנוער הפעיל והנייד, מלבד חיסכון בעלויות של נסיעות המתווספות על העלויות של הנער, האופניים החשמליות שהופכות לטרנד של נוער ישראלי קלאסי, מספקות הנאה רבה לילד.

הביטחון העצמי שנותנת השליטה על הרכב בגיל הצעיר הינה חיונית עבור נער מתבגר שיכולת שליטה משפרת את תדמיתו האישית ואת בניית האישיות שלו. התרגול של נער ברכב יהווה עבורו אף לימוד והכנה בדרך לרישיון שמתאפשר כבר בגיל שש עשרה ותשעה חודשים.

להיות צעיר זה בטוח
http://matzberim.net/

מצברים לרכב מצבר אופניים חשמליים מצבר לרכב רגיל כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד