כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

הפועלים הופתעו: הרבי הגיע עם רכב השטח לאתר הבנייה

התרגשות בחסידות ויז'ניץ: האדמו"ר הגיע היום במפתיע לאתר בניית בית המדרש החדש, ירד לשטח ברכבו של הקבלן יצק יסודות ואף סייע במלאכת הבנייה

הרבי מויז'ניץ באתר הבנייה בצהריים (באדיבות המצלם)
הרבי מויז'ניץ באתר הבנייה בצהריים (באדיבות המצלם)

התרגשות רבה בקרב חסידי ויז'ניץ שהופתעו היום (שלישי) בצהריים לראות את האדמו"ר מגיע לאתר הבנייה של בית המדרש הגדול החדש של החסידות ההולך ונבנה בקריה בבני ברק.

האדמו"ר שיצא מרכבו על יד שער האתר, ביקש לרדת את שטח הבנייה בעומק האדמה, האדמו"ר נכנס לרכב השטח של הקבלן היהודי מהשומרון וירד אל תוך האתר.

האדמו"ר שסייר בין מוקדי העבודה השונים באתר ועקב מקרוב אחר פעולות העובדים, יהודים תושבי ההתיישבות, ביקש ליצוק את יסוד הבית המדרש ביום זה, ראש חודש ניסן, היום בו הוקם המשכן ונצח ישראל קיבל את של משה רבנו "שתשרה שכינה במעשה ידיכם".

לאחר שהתעניין בסדרי העבודה ועקב אחר ההתקדמות הרבה, ביקש האדמו"ר אף לסייע במלאכת הבנייה לשם קדושת בית הכנסת ובכך המשיך את מסורת אבותיו, אביו הרבי הקודם בעל ה'ישועות משה' שיצק את בית המדרש הקודם שעמד במתחם, וזקנו הרבי בעל ה'אמרי חיים' שיצק את הביהמ"ד הישן שעמד שם לפני ביהמ"ד הקודם.

תושבי הקריה ותלמידי הישיבות השוכנות בסמיכות לאתר היו מופתעים מביקורו של האדמו"ר בצהרי היום וצבאו על שערי וחומת האתר ופצחו בשירה אדירה לנוכח המחזה המפתיע והמרגש.







חסידות ויזניץ אתר בנייה בית המדרש יציקה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד