י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

ארגון דאעש לפעיליו: "התחפשו לחרדים"

על פי דיווחים של כלי תקשורת בבריטניה, ארגון הטרור הרצחני דאעש המליץ לפעיליו להתחפש לחרדים, להסתיר נשק מתחת לחליפה, להגיע למוסדות יהודיים ולפתוח באש • כל הפרטים

כוחות משטרה בבריטניה לאחר הפיגוע סמוך לפרלמנט (רויטרס)
כוחות משטרה בבריטניה לאחר הפיגוע סמוך לפרלמנט (רויטרס)

על הכוונת: מוסדות יהודים • "ארגון דאעש פנה לפעיליו באנגליה וביקש לפגוע במוסדות יהודיים", כך מדווח היום (שלישי) ה"סאנדיי מירור" הבריטי.

לאחר הפיגוע בגשר וסטמיניסטר בלונדון, סמוך לבניין הפרלמנט הבריטי, בו נרצחו שלושה בני אדם בהם שוטר, משטרת לונדון פרסמה התכתבות שהתגלתה בין המחבל לבין אנשי ארגון דאעש שהמליצו לו היכן לבצע פיגוע.

על פי הדיווחים, בהתכתבות הומלץ לפגוע במקומות בילוי, קניונים, גשר הביג בן המפורסם ומוסדות יהודיים. במסרון התבקש הטרוריסט לפעול כ"זאב בודד" כדי שלא יתגלה, ולא ישתף את התכנון לפיגוע עם אף אדם במטרה שארגוני הביון לא יעלו על כוונותיו.

על פי דיווח נוסף ב"סאנדיי טלגרף", לפני כחודש משטרת לונדון עלתה על התכתבות באפליקציית טלגרם בין פעילי דאעש לבין מנהיגי הארגון, שביקשו מכלל הפעילים להתחפש ליהודים חרדים, להסתיר כלי נשק מתחת לבגדים, להגיע למוסדות יהודים ולפתוח באש על הנוכחים במקום.

במסרונים התבקשו הפעילים לפגוע במקומות הומי אדם נוספים וביקשו מכולם לפעול כ"זאבים בודדים" במטרה שלא להיחשף.

הקבוצה שבה המסרונים נשלחו נקראה "FIGHT THEM" (תלחמו בהם). בקבוצה הוסבר לחברים על דרכים שונות לבצע פיגועי טרור והוזכרו פיגועי טרור שונים שנעשו על ידי מחבלי דאעש כמו הפיגוע בהיפר כשר בפריז והפיגוע בבריסל. בקבוצה הסבירו לפעילים על הפקת לקחים, בדגש על איך דרכים לגרימת כמות גדולה יותר של נפגעים.

בשבוע האחרון עצרה משטרת אנגליה כעשרה בני אדם בעיר בירמינגהם שעל פי החשד תכננו פיגועים בבריטניה.
בריטניה דאעש תחפושת חרדים פיגועים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד