ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ח"כ פורר: "כנופיית הפלג הקיצוני ממשיכה להסית"

לאחר ששר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו הודיע כי בכוונתו להילחם בישיבות הפלג הירושלמי הקיצוני ולשלול מהן תקציבים, ח"כ עודד פורר, חבר מפלגתו של ליברמן, מצהיר כי בכוונתו להגיש הצעת חוק שתשלול תקציבים מישיבות הפלג הקיצוני

כרזה נגד זר הביטחון בהפגנת העדה והפלג, הערב ("מחאות החרדים")
כרזה נגד זר הביטחון בהפגנת העדה והפלג, הערב ("מחאות החרדים")

לאחר ששר הביטחון ויו"ר ישראל ביתנו הודיע כי בכוונתו להילחם בישיבות הפלג הירושלמי הקיצוני ולשלול מהן תקציבים, ח"כ עודד פורר, חבר מפלגתו של ליברמן, מצהיר הערב (שלישי) כי בכוונתו להגיש הצעת חוק שתשלול תקציבים מישיבות הפלג הקיצוני.

"כנופיית הפלג הקיצוני של העדה החרדית ממשיכה בהסתה ובפגיעה בצה"ל ובחייליו והיום חצו עוד גבול בשימוש בכינויים הלקוחים מהשואה לגבי חיילי צה"ל ששומרים עליהם ועלינו" אמר פורר.

לדבריו, "צריך לנהוג בחבורה הזו ביד קשה ובכוונתי מיד עם סיום הפגרה להניח את הצעת החוק שלי שתשלול תקציבים מישיבה שראשיה מסיתים נגד חיילי צה"ל".

"כדאי שהכנופייה הזו תלמד גם את מה שכתב הרב שך נגד הפגנות, ומהעובדה שיש להם אפשרות לצאת להפגנות ולחסום כבישים ניתן להבין שהם אינם לומדים בישיבות ולכן צריך להשליך את כולם לכלא בגין השתמטות" אמר פורר לסיום.

דבריו של פורר מגיעים כאמור על רקע ההפגנה הערב של אנשי "העדה החרדית" והפלג הירושלמי הקיצוני, שם נשאו חלק מהמפגינים כרזות בגנותו של יו"ר מפלגתו, שר הביטחון אביגדור ליברמן, והשוו אותו לסטאלין, קים ג'ונג און, קדאפי וסדאם חוסיין. בשלט גדול שהוצב במרכז ההפגנה, בו נראו תמונותיהם של אלו יחד עם תמונתו של ליברמן, נכתב: "בישראל 2017 מדכאים את חופש הדת".
עודד פורר הפלג הירושלמי העדה החרדית הפלג הקיצוני אביגדור ליברמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד