י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

התיעוד שמצית גל ספקולציות במערכת הפוליטית

על רקע המאבק בתוך הקואליציה בנוגע להליכה לבחירות מוקדמות וההתנגדות החרדית למהלך, יו"ר ש"ס אריה דרעי תועד מסתודד עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בשמחת בר המצווה לבנו של מנכ"ל משרד הפנים, מה שהצית גל ספקולציות במערכת הפוליטית

דרעי והרצוג מסתודדים, אמש (מתוך חשבון הטוויטר של דרעי)
דרעי והרצוג מסתודדים, אמש (מתוך חשבון הטוויטר של דרעי)

על רקע המאבק בתוך הקואליציה בנוגע להליכה לבחירות מוקדמות וההתנגדות החרדית למהלך, יו"ר ש"ס אריה דרעי תועד מסתודד אמש (שלישי) עם יו"ר האופוזיציה יצחק הרצוג בשמחת בר המצווה לבנו של מנכ"ל משרד הפנים, מה שהצית גל ספקולציות על אפשרות של מהפכה במערכת הפוליטית, או כמו שנתניהו מעדיף לכנות את זה - "פוטש".

בנוסף, אל המקום הגיע גם שר האוצר משה כחלון - שסיים בדיוק פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בנושא המשבר הקואליציוני סביב תאגיד השידור, פגישה שהסתיימה ללא תוצאות - שתועד אף הוא מסתודד עם הרצוג.

אם לא הספיק התיעוד, הגיעו הציוצים של דרעי והרצוג בחשבונות הטוויטר שלהם ושפכו שמן על המדורה.

"נפגשתי כעת עם יצחק הרצוג בבר המצווה של בנו של מנכ"ל משרדי, אריאל משעל. נוכח האתגרים העומדים בפני המדינה, הרצוג ומפלגתו צריכים להצטרף לממשלה" צייץ דרעי.

הרצוג צייץ בתגובה: "בוא תצטרף לממשלה החלופית. זה המוצא הנכון לישראל"

ישראל חסון הגיב: "יש הזדמנות להחזיר את ישראל לשפיות ולאחד את החברה הישראלית. הבחירות הן הקומבינה של נתניהו. במשטר שלנו הכנסת בוחרת ממשלה והכנסת יכולה לבחור רה"מ חדש".

ההתגרות של דרעי, הרצוג וכחלון בנתניהו מגיעה לאחר התגרות דומה של יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, שפרסם בימים האחרונים תמונות שלו עם הרצוג ולבני בארה"ב. כל זה מגיע כאמור על רקע ההתנגדות החריפה בקואליציה למהלך אותו מובילים ראש הממשלה ומספר חברים נוספים בליכוד עם איום בהליכה לבחירות מוקדמות במידה וכחלון לא יתפשר בנושא התאגיד.

בתחילת הדרך הודיעו הנציגים החרדים כי אין שום מצב בו ילכו יד ביד עם הרצוג לממשלה חלופית והצהירו כי במידה וכחלון ונתניהו לא יגיעו להסכמות הם ילכו לבחירות. את הדברים אמרו הנציגים בזמן שעוד היה נראה כי מדובר באיום סרק, אך עם הזמן התברר כי נתניהו רציני ואינו מוכן להתפשר.

אז הגיעו זמירות חדשות מכיוון הנציגים החרדים שהודיעו חד משמעית כי לא יתמכו בהליכה לבחירות מוקדמות - כשהמהלך היחיד לעשות זאת הוא אך ורק עם הקמת ממשלה חלופית בראשות הרצוג. כעת ממתינים כולם לראות כיצד יתפתח המשבר הקואליציוני והאם כחלון בסופו של דבר יעניק לנתניהו את הניצחון במאבק על רשות השידור.
אריה דרעי יצחק הרצוג משה כחלון בחירות מוקדמות בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד