י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

זוכה "האח הגדול": מסורתי ומקורב לרבנים

"המוטו שבגללו ניצחתי - אין שום יאוש בעולם" אמר הזוכה בתכנית הריאליטי מרובת הצופים, שלוקה בעיניו. "בחדרי חרדים" שוחח עם רב "מסיר הכישופים" הרב מאיר מסלטי

אביחי אוחנה, זוכה "האח הגדול". צילום: שלומי כהן, פלאש90
אביחי אוחנה, זוכה "האח הגדול". צילום: שלומי כהן, פלאש90

 

אביחי אוחנה הוא המנצח הגדול של תכנית 'האח הגדול' 2017 המשודרת ב'ערוץ 2' - אמש (שלישי), דקות לאחר שזכה, אמר אוחנה בפני קהל הצופים: "אני מאושר מאוד. הייתה לי הרגשה שאזכה, היום זה ההילולה של רבי נחמן מברסלב, א׳ ניסן".

אביחי, הוא תושב אילת בן 26, אשר סובל מלקות ראייה בעיניו. ל"בחדרי חרדים" נודע כי אביחי אוחנה, בן למשפחה חוזרת בתשובה, גדל בחינוך דתי וקרוב מאוד לדת - מקפיד להניח תפילין ולשמור שבת. בשנים עברו, עוד בהייתו ילד נסע מידי שנה לציון רבי נחמן מברסלב באומן.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי אוחנה הוא מתלמדיו של 'מסיר הכישופים' המקובל הרב מאיר מסלטי מאילת. אוחנה מרבה להתייעץ עמו ולקבל את ברכתו. המקובל מסלטי אף חזה את ניצחונו של אוחנה בגמר.

אוחנה אמר לקהל: "הרבה פעמים שאלתי את עצמי למה אני עיוור, ומה המשמעות של כל הדברים שאני עובר בחיים? וכשהגעתי לפה התחלתי לחוות את המהות של העניין. האח הגדול אמר לי שאנשים מצביעים לאדם שמייצג אידיאל שהם מאמינים בו, ואני חושב שאצלי אפשר לסכם את זה  במשפט: אין ייאוש בעולם". 

המקובל הרב מסלטי אומר היום בשיחה עם "בחדרי חרדים": "כבר בשבועיים האחרונים חזיתי שאביחי ינצח ובגדול. רגע לפני גמר התוכנית שאלו אותי באקראי בני זוג שבאו להתייעץ, מי יזכה ב'אח הגדול'? אמרתי להם אביחי אוחנה, זה שלא רואה בעיניים כל כך טוב. ואכן כך קרה. בני הזוג היו בהלם איך ידעתי". לדבריו: "לפני שאביחי נכנס ל'אח הגדול' הוא התייעץ איתי, אצל איזה רופא ללכת לטפל בעיוורון, ויעצתי לו".

האח הגדול אביחי אוחנה מסיר הכישופים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 32 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד