כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

על מה תלכו הפסח הזה? הצצה למותגי הנעליים שכולכם רוצים

בפסח הזה כל המשפחה מתחדשת בנעליים ברשתות WeShoes – Crocs&more עם דגמים מרהיבים ונוחות שאין לה מתחרים

על מה תלכו הפסח הזה? הצצה למותגי הנעליים שכולכם רוצים
יחצ



מסע הקניות של ערב פסח תכף מתחיל ואת מתלבטת איך להספיק לבקר בכל החנויות שאת צריכה.. עם בוא עונת האביב, צריך להתאים את ההנעלה המשפחתית לעונה החמה של ישראל, מה שהופך את מציאת הנעליים עבור כל אחד מבני המשפחה למטלה מייגעת ובעיקר בזבוז זמן יקר.

בחנות נעלי ילדים תחפשי נעליים נוחות ויפות לקטנטנים שלך, בחנות אחרת נעליים לבוגרות ובחנות נעלי גברים אולי תמצאי במאמץ רב נעליים שיתאימו לבחורי הישיבה שהגיעו הביתה ל'בין הזמנים'.

ברשתות הנעליים WeShoes ו-Crocs&more, תמצאי את הפתרון המושלם, עם נעליים איכותיות, נוחות ובמחירים נגישים לכל המשפחה תחת קורת גג אחת.

רשת WeShoes השיקה לאחרונה את קולקציית הקיץ הכוללת מגוון מותגים, שלל דגמים ועיצובים לכל בני המשפחה, נשאר לכם רק למדוד ולקחת. המותגים שתמצאו בחנויות של WeShoes ו-Crocs&more, יתנו לכם את המענה המושלם לחיפוש המייגע ולהתרוצצות בין חנויות הנעליים השונות.







Candy - מותג אופנה ולייף סטייל לילדות שרוצות להרגיש הכי גדולות. הקולקציה נוצרה מתוך דאגה לנוחות הילדות, ניכרת הקפדה יתרה על איכות החומרים, עיצוב הנעל ודגש על גמישותה.
סנדלי הקיץ של קנדי מאופיינים בעיצוב נקי וקלאסי שלא מתפשר על צבעוניות ועדכניות.




Seventy nine- מותג הנעלה שמוכיח שנוחות ונוכחות צועדים ביחד. המותג מספק לנשים וגברים מגוון רחב של סגנונות וטרנדים, בגזרות אופנתיות ונטולות מאמץ שמשדרגות כל לוק מבלי להתפשר על הנוחות.




לצד מותגים אלה הושקו גם קולקציות הקיץ בשאר מותגי הרשת, שהמותגים בולטים העונה הם moses, cobian, crocs, desigual ו- INUOVO:

Moses – מותג שדוגל בהליכה חופשית ומביא לראשונה את השילוב המוחץ בין COOL לבין נוחות בחיי היומיום. הכפכפים באיכות גבוהה. קולקציית 2017 של MOSES פונה לנשים, גברים ולילדים ומאופיינת בצבעוניות שמחה, הדפסים ייחודיים ואופנתיות קלילה.

Cobian – מותג המייצר כפכפים נוחים ועמידים לאורך זמן, תוך שימוש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר. למותג מגוון רחב של כפכפי אצבע בסגנון ייחודי ועכשווי ובשילוב טכנולוגיה חדשנית, חומרים איכותיים וסטנדרטים גבוהים.

Crocs – מותג נעלי אופנת קז'ואל לכל המשפחה, המשלב נעל ממדרך עשוי קרוסלייט, עם עורות, בדים וחומרים שונים ובכך הפכה לחברת הנעלה מובילה לנעלי אופנת נוחות לכל אירוע. קולקציית הקיץ של CROCS מביאה עמה מגוון רחב של דגמים עדכניים לגברים, נשים וילדים ונותנת מענה לכל שעות היום. קו הדגמים צבעוני, אופנתי, קלאסי ונוח במיוחד. הנעליים מעוצבות במיוחד למזג האוויר הישראלי החם, בזכות תשומת לב מיוחדת לפרטים הקטנים כגון - משקל קל, אווריריות, מדרך מחומר קרוסלייט ועוד.

Desigual – מותג בעל שפה ואופי נועזים וייחודיים המאופיינים בשילובי הדפסים עזים, גרפיטי ואומנות חדשנית, כתמי צבע ראוותניים ועיצובים א-סימטריים. קולקציית הקיץ של DESIGUAL צבעונית מתמיד, בהדפסים אופנתיים ייחודיים, וכוללת תיקים מרהיבים שישדרגו לך את ההופעה.

INUOVO – מותג נעלי עור איכותיות, ששם דגש מיוחד על עיצוב וייצור נעליים מהחומרים האיכותיים ביותר. הנעליים כולן מעוצבות בסגנון צעיר, אורבני ונשי, בהשראת האישה המודרנית, המודעת לעצמה ולמראה שלה, ודוגלת בנוחות, ביטחון עצמי והרבה סטייל.

WeShoes היא רשת חנויות הכוללת סניפים פיזיים וחנות אונליין מבית היוצר של היבואנים של קרוקס. מה שהתחיל כרשת קרוקס, הפך במרוצת השנים עם הכנסת מותגים נוספים ל- crocs&more ולפני מספר חודשים הוקמה רשת ווי-שוז שכוללת לצד סניפים ברחבי הארץ, גם חנות אונליין.









פסח מותגי נעליים קרוקס נעליים לחג כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד