י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרשת שפרסמה בהפלס: "מצייתים לגדולי ישראל. לא נפרסם שם"

מודעת פרסום של רשת 'אקסוס' הופיעה הבוקר בעיתון 'הפלס' שהפרסום בו נאסר ע"י רבים מגדולי ישראל • הפרסום גרר שיחות רבות ממנהלי ת"תים שהודיעו להנהלת הרשת על הפסקת ההתקשרות איתם. בעקבות הביטולים התקפלה הרשת והתנצלה

הרשת שפרסמה בהפלס: "מצייתים לגדולי ישראל. לא נפרסם שם"
מתניה טיוסיג, פלאש 90

פרסום ראשון • רשת ההלבשה לבחורי הישיבות פרסמה בהפלס - והתקפלה: הבוקר פורסמה בעיתון הפלס כפולת עמודים של רשת ההלבשה 'אקסוס' המוכרת ביגוד, חליפות ומוצרי אופנה לבחורי ישיבות.

בעקבות הפרסום קיבלו מנהלי הרשת שיחות רבות ממנהלי ת"תים (תומכי תורה) מעשרות ישיבות שהודיעו להם כי הם מפסיקים את ההתקשרות איתם וכי הם מבטלים את החוזים על רכישות חליפות וביגוד לבחורי ישיבתם. יצויין כי סכום הביטולים הכולל מגיע למיליוני ש"ח בשנה.

בעקבות גל הביטולים, הביעו מנהלי הרשת את חששם מעזיבת מאות הלקוחות, שעות ספורות לאחר הפרסום ב'הפלס', הודיעה 'אקסוס' כי היא מתנצלת על הפרסום שלדבריה נעשה בשוגג.



בהודעה שהוציאה הנהלת הרשת נכתב: "אנו רשת חנויות אקסוס נשמעים לגדולי ישראל ומתנצלים על הפגיעה, נעשתה בשוגג על ידי מחלקת הפרסום" נכתב בהודעה.

"אנו מתחייבים כי הדברים לא יישנו בעתיד" נכתב.

כזכור, לפני 3 שנים, פורסם מכתבם של הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי שבו הורו שלא לפרסם בעיתון הפלס. במכתב נאמר: "זה כבר תקופה שיוצא לאור עיתון בשם "הפלס", והוא מלא בביזוי חכמים ובמחלוקת, ומפיץ שנאה בין יראי ה', ומקררים את ציבור יראי ה' מלהתחזק בתוי"ש, ומסיתים נערים לעשות מעשים שאין דרך התורה נוחה מהם, ואף מביא לידי חילול ש"ש רח"ל, ועוד הרבה דברים רעים יש בזה".

מכתב גדולי ישראל נגד הפרסום בעיתון הפלס



"וה' יתברך יערה רוח טהרה ממרום וישכין שלו' בין יראי ה' בפרט בעת הזאת, בעומדינו מול מהרסים מבית ומבחוץ ר"ל", מסיימים הגר"ח והגראי"ל את המכתב, עליו הם חתומים בכתב ידם.
אקסוס הפלס התנצלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד