י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

"בשעה האחרונה מתגבש פתרון": סוף למשבר?

סוף למשבר? הבוקר נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון ודנו סביב המשבר הפוליטי שמאיים לפרק את הקואליציה וניסו לגבש מתווה מוסכם בנושא התאגיד ורשות השידור • בכיר בממשלה ל'בחדרי': "משהו קורה בשעה האחרונה. יש אור בקצה המנהרה ופתרון שמתגבש"

נתניהו וכחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
נתניהו וכחלון. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סוף למשבר? הבוקר נפגשו ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר האוצר משה כחלון ודנו סביב המשבר הפוליטי שמאיים לפרק את הקואליציה וניסו לגבש מתווה מוסכם בנושא התאגיד ורשות השידור.

למרות שהפגישה לא הובילה לפתרון מוסכם, בכיר בממשלה אמר לפני מספר דקות ל"בחדרי חרדים" כי "משהו קורה בשעה האחרונה. יש אור בקצה המנהרה ופתרון שמתגבש", עוד הבהיר הבכיר כי "אנחנו לא הולכים לבחירות".

מנגד, קודם לכן היום, לשכת שר האוצר כחלון מסרה כי "נכון לעכשיו אין הסכמות בנושא התאגיד. כל מי שמדבר עושה זאת בשם עצמו", הבהירו.

מתחילת השבוע - נפגשו כחלון ונתניהו ארבע פעמים, זאת לאחר שראשי המפלכות החרדיות הבהירו להם כי הם מתנגדים באופן נחרץ להליכה לבחירות בגלל המחלוקת סביב הקמת התאגיד. בראשון נפגשו השניים לראשונה אחרי נתק ממושך - זאת כאמור לאחר התערבות השרים דרעי וליצמן.

מי שהשקיע שעות נוספות בהבערת האש הוא יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן, שתקף את האוצר ואת נעומד בראשו בחריפות: "לאוצר לא אכפת לזרוק 700 מיליון שקלים כל שנה על התאגיד בעוד קשישים ונכים בקושי מתקיימים מקצבאות רעב".

ביטן הוסיף: "אותו אוצר דוחה פעם אחר פעם כל יוזמה להעלאת קצבאות הנכות אבל מגן בחירוף נפש על קומץ צפונבונים".
בנימין נתניהו משה כחלון משבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד