י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בביתר בחרו 13 "חסידים כהלכה" • צפו בגלריה

העיר ביתר עילית חגגה השבוע בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל, את הכתרת שלושה עשר חתני מבצע "חסיד כהלכה" - פרויקט החיבורים התורניים הגדול שע"י העירייה • את המעמד כיבדו בנוכחותם אדמו"רים, רבני העיר והקהילות

בביתר בחרו 13 "חסידים כהלכה" • צפו בגלריה

העיר ביתר עילית חגגה השבוע בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל, את הכתרת שלושה עשר חתני מבצע "חסיד כהלכה" - פרויקט החיבורים התורניים הגדול שע"י עיריית ביתר עילית.

את המעמד כיבדו בנוכחותם האדמו"ר מויז'ניץ שנשא את המשא המרכזי, האדמו"ר מבאיאן, האדמו"ר מרחמסטריווקא, האדמו"ר מלעלוב, האדמו"ר מזוועהיל, האדמו"ר מנדבורנה ביתר, וכלל רבני העיר והקהילות.

מדובר בפרויקט ה'יצירה התורנית-חסידית' הגדול ביותר שנערך בארץ בשנים האחרונות. הוא הופק ע"י עיריית ביתר עילית, תחת השם 'חסיד כהלכה', במסגרתו נערכה תחרות נושאת פרסים למחברי חיבורים תורניים הלכתיים בכל מקצועות התורה וגם בענייני הלכה ברוח החסידות, כל זאת לזכרו של הגר"ש וואזנר 'שבט הלוי' זצ"ל.

יוזם המבצע ראש העיר מאיר רובינשטיין אמר: "זכינו בס"ד למעמד גדול וקדוש של כבוד התורה, לע"נ של מרן פוסק הדור בעל השבט הלוי זצוק"ל. זוהי זכות גדולה לביתר עילית, עיר של תלמידי חכמים. הפרויקט הזה הינו המשך לשורת מפעלים תורניים שנעשו בשנה האחרונה ע"י העירייה, לכלל החוגים והקהילות בעיר. לכל מגזר מגיע את האירועים שלו, בייחודיות שלו לפי מנהגיו, רבותיו ודגשיו. כך היה בציבור הליטאי עם אירועי 'קרן ישראל' בהשתתפות חברי מועצת גדולי התורה, כך גם בציבור הספרדי עם אירועי 'ועתה כתבו לכם', בעז"ה, נמשיך גם הלאה לפעול כהנה וכהנה, במישור הרוחני והגשמי, למען תושבי ביתר עילית, ובמיוחד לייקר ולרומם את התורה ולומדיה".









































חסיד כהלכה חיבורים תורניים ביתר עילית מאיר רובינשטיין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד