ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

כפי שנחשף ב'בחדרי': אלו המועמדים שרוצים להחליף את בנט

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כשישה חודשים, הגיש היום הרב יצחק זאגא באופן רשמי את מועמדתו לראשות הבית היהודי • כל הפרטים

ברנסקי וזאגא. צילום: דובר צהל; יח"צ
ברנסקי וזאגא. צילום: דובר צהל; יח"צ

כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים' לפני כ-6 חודשים, באופן רשמי, הגיש היום הרב יצחק זאגא, את מועמדתו לראשות הבית היהודי. זאגא, שכאמור - מתמודד לראשות הבית היהודי, הגיש היום באופן רשמי את מועמדותו לראשי המפלגה במשרדי הבית היהודי בראש העין.

במהלך המעמד, נפגש הרב זאגא עם יו"ר ועדת הבחירות של המפלגה, מיכאל סימן טוב, ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך ולאחר מעמד ההגשה הפורמלי, התיישבו השניים לשיחת היכרות בלתי פורמלית.

במהלך המפגש תיאר מנכ"ל המפלגה לזאגא, את התארגנות המפלגה ליום הבחירות, והדגיש כי "מחשוב תהליך הבחירה, באמצעות מחשב עם מסך מגע, אשר יוצב בכל קלפי, מבטיח את אמינות התהליך, חיסול תעלולי הפתקים, וקבלת התוצאה במהירות שיא".

זאגא - רב, משפטן וכלכלן - נשוי לצביה ואב לעשרה. בעל תואר ראשון ושני במשפטים, תזה במיסוי בינלאומי, ותואר שני במנהל עסקים. בעברו עבד כעו"ד וכיועץ לחברות גדולות. בין היתר, שימש יועץ ודירקטור בחברות אפריקה ישראל, דור אנרגיה, אלון דלק, דור גז, פקר פלדה ונגב קרמיקה. בעל ניסיון עסקי רב. היה מעורב בעסקאות ענק בהיקפים של מיליארדי שקלים, בענפים רבים ומגוונים מאד.

בשנים האחרונות, עומד זאגא בראש תנועת 'רוח ירושלמית', להפצת תורת הרב קוק. תורה המהוה את הבסיס המוסרי והערכי לכל התפיסה הדתית לאומית.

מלבד זאגא, גם אל"מ יונתן ברנסקי, הנחשב לגורם בכיר במגזר הדתי לאומי - הגיש בתחילת השבוע את מועמדתו לראשות מפלגת 'הבית היהודי', כפי שנחשף כאמור בעבר ב"בחדרי חרדים".

ברנסקי שימש בעבר בתפקיד סגן מפקד אוגדת עזה ומפקד צוות במכללה הבין-זרועית לפיקוד ולמטה. בנוסף, הוא פיקד על הגדוד החרדי 'נצח יהודה' והוא ממייסדיה של עמותת 'נצח יהודה' - הפועלת לשלב חרדים בגדודי ויחידות צה"ל ופועל ששילובם בצה"ל לא יפגע באמונתם. כיום הוא משמש גם, כמנכ"ל העמותה.

כמו"כ, גם הרב שמעון אור המשמש כראש תנועה לתורה מנהיגה ורב קהילה בשכונת קריית היובל בירושלים- הודיע על כוונתו להתמודד מול בנט.
יונתן ברנסקי יצחק זאגא שמעון אור נפתלי בנט הבית היהודי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד