י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

תיעוד מרגש: מרן הגראי"ל לומד עם ניניו; "חל שיפור ניכר במצבו"

בתיעוד מרגש נראה מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן, בגילו המופלג ולמרות אשפוזו לאחרונה בבית החולים, לומד בביתו יחד עם ניניו • בני ביתו ל"בחדרי חרדים": "חל שיפור ניכר במצב ראש הישיבה, שאף יצא מביתו לברכת האילנות"

תיעוד מרגש: מרן הגראי"ל לומד עם ניניו; "חל שיפור ניכר במצבו"

היהדות החרדית כולה נשאה תפילות בחודשים האחרונים להחלמתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן לאחר שאושפז בבית החולים ומצבו הוגדר קשה.

מאז שוחרר לביתו כמעט ולא פורסם תיעוד מתוך הקודש פנימה. הערב (רביעי) מקבל הציבור החרדי הצצה מרגשת נוספת אל מעונו של ראש הישיבה.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה ראש הישיבה בגילו המופלג, ולמרות אשפוזו לאחרונה בבית החולים, לומד בביתו יחד עם ניניו.

בני ביתו של ראש הישיבה מספרים ל"בחדרי חרדים" כי חל שיפור ניכר במצבו של ראש הישיבה. "בערב ראש חודש יצא מרן למניין הגדול בביתו לומר יום כיפור קטן" מספרים בני הבית.

לדבריהם, "יש בבית שני מניינים - אחד בחדרו ואחד בסלון. המניין בחדר נוצר בעקבות כך שהמניין בסלון גדל מאוד, וכאמור, ביום שני יצא ראש הישיבה למניין הגדול".

בני הבית הוסיפו ואמרו ל"בחדרי חרדים" כי "אתמול יצא ראש הישיבה מהבית, הלך על רגליו עד לרכבו, בדרך לברכת האילנות".

בני הבית מוסיפים פרט נוסף מעניין לפיו "הרב נתן זוכובסקי הגיע למעונו של ראש הישיבה אתמול להתייעצות בענייני דגל התורה".

בתוך כך, הגראי"ל שטיינמן חתם היום על מכתב לתלמידי הישיבות המתכנסים בשעה זו בבנייני האומה בירושלים. "לבני הישיבות הקדושות העמלים בתורה המתכנסים בירושלים, השם עליהם יחיה" פתוח הגראי"ל את מכתבו.

"שמחתי לשמוע כי אתם מתכנסים להוקיר את הבחורים אשר זכו לסיים את המסכתות שלמדו, ועליהם להיות מאושרים בזה שיכולים להיות שתולים בבית השם. יראה כל אחד לנצל גם את בין הזמנים, אשר גם אם מוכרחים לעזור בבית, אבל יתר הזמן צריך ללמוד ולהיות שקוע בתורה".

"החותם בברכה שכולכם תעלו בתורה ויראת שמיים לתפארת בישראל כרצון השם יתברך".







הרב שטיינמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד