י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

"חשב שהוא המשיח"; שכן הרוצח מדבר. צפו

האירוע המחריד בטבריה, בו נרצחה אישה וראשה נערף, זעזע את המדינה. ידיד המשפחה, יהושע עבדן, סיפר על הרקע של בני הזוג: "היה בעל קשה. חשב שהוא המשיח. היו לו סימנים של חולה נפש" • צפו

זירת הרצח
זירת הרצח

 

האירוע המחריד היום (רביעי) בטבריה, בו נרצחה אישה וראשה נערף, זעזע את המדינה. ידיד המשפחה, יהושע עבדן, סיפר על הרקע של בני הזוג. "הכרתי את הזוג מקרוב מאז שבאו לגור כאן לפני כמה שנים. ניסיתי לשקם אותם, הם היו זוג גרים נשואים טריים. הזמנתי אותם אלי לשבתות, חיזקתי ועודדתי אותם תמיד. קרבתי אותם ליהדות בצורה הכי יפה" סיפר עבדן.

לדבריו, "הבעל היה קשה כל הזמן, לא היה מקשיב. הבנתי שלא נולדו להם ילדים הרבה שנים וזה היה אחד הגורמים לגירושין של בני הזוג. בזמן האחרון הבעל התערער בנפשו. כולם מכירים אותו בקריה פה. היה הולך עם חזות של דתי - חליפה וכובע.

(צילום: נפתלי טרבלסי, קול רגע)

"זה לא הדרך של הדתיים. הוא לא היה אלים, הוא תמיד היה רגוע ושליו. לא הרגשתי אצלו שהוא לא בסדר, אבל הוא היה לא יציב. הוא ישן חודש בשטיבלך וסיפר כל הזמן שהוא המשיח. זה סימנים של חולה נפש. הוא לא קשור ליהדות בכלל, לא מאמין שהוא התגייר".

לדבריו, "הוא אמר לחבר שלי היום במקווה, שהגיור שלו היה בספק. רק גוי מסוגל לעשות מעשה כזה. זה לא יכול להיות יהודי, יהודים הם רחמנים בני רחמנים".

ויסאם דראושה, קבלן אינסטלציה שעובד בבניין סמוך לזירת הרצח בטבריה שהיה עד לאירוע, סיפר: "חשבתי שהוא הולך עם ראש של בובה, לא הבנתי מה זה. הוא עמד ליד פח אשפה והתחיל להבעיר את הראש. היא ניגש אלי כאילו כלום. רגיל. הוא אמר לי 'תקרא למכבי אש כי יש לי שריפה ואני לא מצליח לכבות אותה'.

"נתתי לו את הטלפון, אבל הוא אמר לי 'תתקשר אתה'. הוא החזיק את הראש עטוף במגבת, כמו קסדה. בהתחלה לא הבנתי מה זה. חשבתי שזה ראש של בובה. אחר כך ראיתי שהוא מכוסה בדם. שאלתי אותו מה זה הדם הזה והוא התחיל להתרחק ממני. הוא שם את הראש מאחורי הפח וניסה להדליק אותו. אבל הוא לא הצליח להדליק את הגפרור. לא פחדתי ממנו. אתה לא קולט בראש מה שהעיניים שלך רואות. לא האמנתי".

רצח טבריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד