י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

בייביסיטר – מקום ראשון בספיגה וגם בגמילה!

בייביסיטר מציג: מגן מזרן גדול במיוחד לגמילה מחיתולים. פתרון לשינה יבשה ורגועה

בייביסיטר
בייביסיטר

לאחר שהוכיח כי הוא החיתול הסופג ביותר בישראל, ממשיך המותג בייביסיטר להפתיע ולמצב את עצמו כמותג המוביל בארץ בפתרונות החתלה וגמילה.

והפעם – בייביסיטר מציג מגן מזרן לגמילה, מוצר המשלב את יכולות הספיגה בגודל גדול וייחודי, כדי לסייע לילד ולהוריו בתהליך הגמילה מחיתולים ולאפשר לילד לעבור את הלילה יבש ולהנות משינה רגועה.

"לישון כמו גדול" ולעבור את תקופת הגמילה בקלות. המוצר הייחודי הינו בעל שכבה עליונה רכה ומלטפת, כושר מוגבר לספיחת נוזלים ושכבה תחתונה אטומה. בעזרתו, ניתן להשכיב את הילד לישון ללא חיתולים, "כמו גדול", ולהיות בטוחים שנעים ויבש לו לאורך כל הלילה ושהוא ישן בשקט ובבטחה.

השימוש במגן מזרן בייביסיטר מונע את תחושת הבושה של הילד במקרה של "דליפות לא מתוכננות", המזיקה לדימוי העצמי שלו ולתהליך הגמילה עצמו. וכמובן, שומר ומגן על המזרן עצמו וחוסך עבודה רבה במידה ויש "פספוסים".

גודל ייחודי! 60X100 ס"מ! מגן המזרן לגמילה של בייביסיטר הוא גדול במיוחד, להתאמה מושלמת למיטת תינוק או למיטת יחיד. בשל גודלו הוא יכול לשמש גם כמשטח החתלה נוח במיוחד, בעיקר בשלב בו תינוקות גדלים וזזים יותר בעת ההחתלה.

עכשיו במחיר השקה! כל אריזה של מגני המזרן לגמילה של בייביסיטר מכילה 10 יחידות (משטחים) וניתן לרכוש אותה עכשיו, בתקופת ההשקה, ולהתנסות בה, במחיר מבצע מיוחד: רק 19.90 ₪.
בייביסיטר ספיגה גמילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד