כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

מרגש: התפילין נמצאו רגע לפני שנעלמו באתר הזבל

תושב וויליאמסבורג גילה כי התפילין שלו נעלמו. כשהתחקה אחר העקבות - הבין שנזרקו והגיעו לאתר אליו מפונה הזבל מהשכונה. הוא הזעיק את אנשי 'חסד של אמת' ולאחר חיפושים, התפילין נמצאו והמתנדבים פתחו בריקוד הודיה נלהב • צפו

מרגש: התפילין נמצאו רגע לפני שנעלמו באתר הזבל

תושב שכונת וויליאמסבורג בברוקלין שבניו יורק שגילה אתמול שהתפילין שלו נעלמו, והבין שהם נזרקו בטעות לפח, לא התייאש עד שמצא אותם בערמות הזבל.

הוא יצא לרחוב לחפש בפח הסמוך, אבל אז גילה לחרדתו כי הזבל כבר נלקח על ידי משאית האשפה. בצר לו, פנה לארגון 'חסד של אמת', מתנדבי הארגון לא איבדו זמן, הגיעו לאתר אליו מפונה הזבל - "החיריה של ויליאמסבורג" - ולאחר נבירה בערמת הזבל שנשפכה מהמשאית, נמצאו התפילין לשמחתם והתרגשותם של המאבד והמתנדבים.

המתנדבים פתחו בריקוד נלהב, והודו לקב"ה על הנס של מציאת התפילין.

כזכור, לפני מספר חודשים, בבית המדרש סאטמאר לי גארדענס בשכונת ויליאמסבורג בברוקלין, נפלו תפילין לפח האשפה ובמבצע גדול שעלה הון יצאו עשרות מתנדבים לחפש באתר הזבל, מרחק 6 שעות נסיעה מויליאמסבורג.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים' העסקנים פתחו אף קו טלפון מיוחד בו אפשר לתרום כסף למבצע להצלת התפילין שלבסוף לא נמצאו. כאמור, בסיפור אמש, בחסדי שמים, בעקבות ההיחלצות המהירה של המתנדבים, נמצאו התפילין.

צילום: חסד של אמת Chesed Shel Emes








תפילין פח אשפה ויליאמסבורג הר הזבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד