י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

החרדים דורשים לסלק את הרפורמים מירושלים

המאבק ברפורמים: בעקבות החשש על השתלטות הרפורמים על תקציבים עירוניים בירושלים, במסגרת החברה למתנס"ים, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בבירה, אליעזר ראוכברגר פנה במכתב למנהל מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים יולי בן לביא, בדרישה שלא לאפשר דריסת רגל לארגונים שמבקשים לקעקע את היהדות

חרדים בעימותים עם הרפורמים בכותל. צילום: פלאש 90
חרדים בעימותים עם הרפורמים בכותל. צילום: פלאש 90

המאבק ברפורמים: בעקבות החשש על השתלטות הרפורמים על תקציבים עירוניים בירושלים, במסגרת החברה למתנס"ים, יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בבירה, אליעזר ראוכברגר פנה במכתב למנהל מחוז ירושלים בחברה למתנ"סים יולי בן לביא, בדרישה שלא לאפשר דריסת רגל לארגונים שמבקשים לקעקע את היהדות.

בתחילת דבריו כותב ראוכברגר כי, "החברה למתנסי"ים מחוז ירושלים, פרסמה מכרז לרכז/ת עבור "תוכנית לפיתוח ומיצוב תשתית מנהיגותית קהילתית בתחום הגוונים והתחדשות היהודית-ישראלית בשכונות הפלורליסטיות של ירושלים".

לדבריו, "על פי הפרסום, בין הכישורים הנדרשים למועמד/ת: "רקע והיכרות טובה עם עולם וארגוני ההתחדשות היהודית, היכרות טובה עם ירושלים והכוחות הפועלים בה. אודה לקבלת פירוט אודות מהות התפקיד? לשם מה הוא נדרש? מה מטרתו? מה היעדים שרוצים להשיג באמצעותו?".

ראוכברגר נוסיף כי "מאחר והמילים "התחדשות יהודית – ישראלית" הינם שם נרדף לפעולה ולעשיה עם ארגוני הרפורמים המבקשים להחריב את היהדות ומסורת ישראל. ובוודאי בהתייחס לשאר המשמעויות העולות מיתר פרטי המכרז, התפקיד והכישורים והידע הנדרשים, הרי שמן הפרסום עולה ריח רע מאד של רצון וכוונה לשתף פעולה בשכונות ירושלים עם הרפורמים, ולסייע להם, באמצעות משרה רשמית ומסודרת בחברה למתנסי"ם, לחדור ולפעול בקרב הציבור הרחב והמשפחות ברחבי שכונות ירושלים השונות".

"החברה למתנסי"ם הינה חברה ממשלתית הממומנת על ידי המדינה, והכללת תפקיד זה מהווה נעיצת סכין בגב המדינה היהודית והזהות היהודית של המדינה. זוהי פעולה חמורה ביותר ושימוש בכספי ציבור כדי להמיט הרס וחורבן על העם היהודי. מסורת ישראל והזהות של העם היהודי אינם ניתנים להחלפה או לשינוי חלילה, ולא זקוקים להתחדשות. אין זה מתפקיד החברה למתנסי"ם/מחוז ירושלים, לפעול ולהחדיר את הרפורמים ופעולתם ההרסנית לתוככי שכונות ירושלים",, מבהיר יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בירושלים.

"לחברה למתנסי"ם, ובוודאי לך כמנהל המחוז, יש זכויות רבות בפעילות לטובת הציבור בירושלים, על כל גווניו ומגזריו. בהכירי אותך במשך שנים רבות, אני משוכנע ששגגה יצאה תחת ידך, או אולי הוטעית, ואני פונה ומבקש בזאת: אל תהרוס את כל העשייה הברוכה שלך במחי יד לאחר שנים רבות".

לסיום כתב כי "אני דורש ממך לבטל לאלתר את התפקיד ואת הכוונה לשתף פעולה עם הרפורמים וארגוניהם, שכל מטרתם מכוונת ונועדה אך ורק להרוס את הדת ואת מסורת ישראל, ולהכניס כאן בארץ ובירושלים דת חדשה שכולה כפירה בתורת ישראל ובמסורת ישראל סבא".
אליעזר ראוכברגר רפורמים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד