כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

"צעד תמוה ומקומם": התלמידות הועברו - וההורים זועמים

עיריית בני ברק הודיעה להורי תלמידות כיתה ב' בשכונת קרית הרצוג בעיר, כי בנותיהן תועברנה ללמוד במבנה השוכן במרחק ניכר מבית הספר וממקום מגוריהם, וההורים זועמים • כל הפרטים - בפנים

צילום אילוסטרציה: עזרא לנדאו
צילום אילוסטרציה: עזרא לנדאו

הורי התלמידות זועמים: עיריית בני ברק שיגרה מכתב להורי תלמידות כיתה ב' בבית הספר 'מסורת ישראל' שבשכונת קרית הרצוג בבני ברק. במכתב התבשרו ההורים כי התלמידות תעבורנה ללמוד בכיתה השוכנת ברחוב השומר בעיר - מרחק ניכר מבית הספר - זאת בעקבות שיפוצים הנערכים בבית הספר, במטרה "לדאוג לשלומן ובטיחותן של התלמידות בתקופת השיפוצים".

העירייה אף הודיעה כי תממן לתלמידות הסעה מבית הספר לכיתה החדשה, אולם הורי התלמידות זועמים על העתקת התלמידות הרכות למקום מרוחק מבית הספר ומהאזור בו הם מתגוררים.

מספר הורים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הביעו את פליאתם וכעסם על עצם העתקת המיקום לשכונה מרוחקת וגם על הסידור המוזר של ההסעות. "אם כבר מארגנים הסעה, מדוע שזו לא תצא מבתי התלמידות אל המיקום החדש?" זועמים ההורים.

ההורים גם כועסים על ההחלטה התמוהה להעביר דווקא את התלמידות הרכות מכיתות ב' ולא את תלמידות הכיתות הבוגרות - כיתות ז' או ח' למשל - שעבורן המעבר יהיה קל יותר.

כאמור, בית הספר משרת את המשפחות המתגוררות בשכונת קריית הרצוג, והתלמידות מועברות לרחוב השומר. ההורים אומרים כי בבוקר, בשעות העומס בעיר הפקוקה, עלולה הנסיעה להימשך זמן רב.

ההורים טוענים כי "יש מבנים בקרית הרצוג קרובים יותר שמתאימים לאכלס בינתיים את הילדות. כמו למשל המבנה ליד בית ספר 'צביה', או ב'שערי אהרן'".

את תגובת עיריית בני ברק לא הצלחנו להשיג, ולכשתתקבל נשמח לפרסמה.



עיריית בני ברק בית ספר קרית הרצוג מסורת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד