י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

פרסום ראשון: כך הגיב הגראי"ל על סיום המשבר הפוליטי בקואליציה

מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן התייחס במהלך פגישתו היום עם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, לסיום המשבר הפוליטי בקואליציה. בתוך כך, התאוששות המופלאה של ראש הישיבה ממשיכה להדהים את הציבור החרדי • כל הפרטים בפרסום ראשון

מרן הרב שטיינמן וח"כ משה גפני, היום
מרן הרב שטיינמן וח"כ משה גפני, היום

ההתאוששות המופלאה של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ממשיכה להדהים את העולם החרדי. לאחר התיעוד של הלימוד יחד עם הנינים, שפורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים", היום (חמישי) נכנסו שני נציגי 'דגל התורה' לבית ברחוב חזו"א 5 והתברכו.

‏הח"כ הראשון שזכה להכנס לקודש פנימה הוא ח"כ יעקב אשר, שהגיע הבוקר עם נכדו לקבל את ברכת ראש הישיבה לרגל החלאקה. כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כמה שעות לאחר מכן נכנס גם יו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, למעונו של מרן הגראי"ל והתברך אף הוא לרגל החאלקה לנכדו. בני ביתו של ראש הישיבה סיפרו כי "גפני התייעץ עם ראש הישיבה בעניינים שעל סדר היום ולסיכום מושב החורף של הכנסת. ח"כ הרב גפני סקר בפני מרן ראש הישיבה את ההישגים של החברי כנסת החרדים במושב החורף של הכנסת".

ל"בחדרי חרדים" נודע כי לאחר שגפני סיפר לגראי"ל שטיינמן על המשבר שהיה סביב התאגיד ועל התנגדות החרדים להליכה לבחירות, השיב לו הגראי"ל: "בחירות זה דבר לא טוב - וברוך השם שהסתדרנו בלי זה".

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי גפני תכנן להגיע לבית ראש הישיבה כבר בשעות הבוקר ולהיות הראשון שנכנס לבית, אך מאחר ונקבע דיון חשוב בוועדת הכספים על נושא תקציב המועצות הדתיות, נאלץ גפני להגיע לכנסת גם בימי הפגרה והביקור בבית מרן הגראי"ל נדחה לשעות אחר הצהריים.

כאמור, אמש פורסם לראשונה ב"בחדרי חרדים" תיעוד של מרן הגראי"ל שטיינמן, ממרום גילו המופלג ולאחר ששוחרר מבית החולים, שם אושפז במשך תקופה כשמצבו קשה, כשהוא לומד יחד עם כמה מניניו.

בני ביתו של ראש הישיבה סיפרו ל"בחדרי חרדים" כי חל שיפור ניכר במצבו של ראש הישיבה. "בערב ראש חודש יצא מרן למניין הגדול בביתו לומר יום כיפור קטן" סיפרו בני הבית.

לדבריהם, "יש בבית שני מניינים - אחד בחדרו ואחד בסלון. המניין בחדר נוצר בעקבות כך שהמניין בסלון גדל מאוד, וכאמור, ביום שני יצא ראש הישיבה למניין הגדול".

בני הבית הוסיפו ואמרו ל"בחדרי חרדים" כי "ראש הישיבה יצא מהבית, הלך על רגליו עד לרכבו, בדרך לברכת האילנות".

בני הבית הוסיפו פרט נוסף מעניין לפיו "הרב נתן זוכובסקי הגיע למעונו של ראש הישיבה אתמול להתייעצות בענייני דגל התורה".

כזכור, ב"בחדרי חרדים" נחשפה הדרמה הגדולה ב"דגל התורה" סביב הקמת ועדת רבנים ארצית של המפלגה, שהקמתה נדחתה בעבקות מצב בריאותו של ראש הישיבה. כעת, עם ההתאוששות המופלאה של מרן הגראי"ל וכניסת נציגי המפלגה למעונו, ייתכן כי כבר בקרוב ינסו להוציא את המהלך הדרמטי לפועל.

(עודכן בשעה 20:50)
הרב שטיינמן משה גפני יעקב אשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד