ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

צפו: מכות ואגרופים בין חרדים למפגיני הפלג

מלחמת חרדים בחרדים • נערי הפלג הירושלמי ממשיכים גם בשעה זו לשבש את התנועה בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-סוקולוב בבני ברק ומתעמתים עם נהגים ועוברי אורח. בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה עימות בין נהג אופנוע חרדי למפגינים הקיצונים, שמדרדר לאלימות של ממש • צפו

צפו: מכות ואגרופים בין חרדים למפגיני הפלג

מלחמת חרדים בחרדים • נערי הפלג הירושלמי ממשיכים גם בשעה זו (חמישי) לשבש את התנועה בצומת הרחובות ז'בוטינסקי-סוקולוב בבני ברק ומתעמתים עם נהגים ועוברי אורח.

בתיעוד שהגיע לידי "בחדרי חרדים" נראה עימות בין נהג אופנוע חרדי למפגינים הקיצונים, עימות שמדרדר לאלימות של ממש עם מכות ואגרופים.

בנוסף, בתיעוד ניתן לראות אישה חרדית מבקשת מהמפגינים לפנות את הכביש, אך לדברי עדי ראייה במקום ששוחחו עם "בחדרי חרדים", בקשתה לא נענתה.

(העימות האלים הערב בבני ברק)

העימות האלים הערב מצטרף לעימותים נוספים שאירוע מוקדם יותר היום ברחוב ז'בוטינסקי בבני ברק, כאשר עשרות נערים צעירים, בגילאי 13-14 בלבד, חסמו את הכביש, קיללו שוטרים ושוטרות ושיבשו את התנועה.

במהלך האירוע התעמתו חרדים רבים עם הנערים הקיצוניים. בתיעוד האירוע ניתן לראות מחזות די נדירים, בהם בחורי ישיבות ליטאיות מובחרות, קוראים קריאות גנאי 'שיקסע' לשוטרת, יורקים עליה ומשפילים אותה, זאת אחר שהורתה להם לעלות למדרכה. בסופו של דבר הגיעו למקום כוחות משטרה שפתחו את הכביש לתנועה.

(מלחמת חרדים בחרדים בבני ברק, היום. צילום: מחאות החרדים)

ההפגנות היום מגיעות יומיים לאחר הפגנת "העדה-הפלג" בירושלים בה השתתפו כ-5,000 מפגינים שהתפזרו ברובם בצורה רגועה. כזכור, בסיומה של ההפגנה הגיעה שעתם של הפורעים. מאות צעירים ממשפחות "העדה החרדית" ו'הפלג הירושלמי' החלו לחסום כבישים, להבעיר פחים ולהתעמת עם שוטרים, ברחובות הסמוכים - כשתיעוד אחד מהמקום, בו נראים ילדים יורקים ובועטים בצעירה חילונית שעברה בין המפגינים, עורר סערה.

בכך מצליחים קיצוני הפלג הירושלמי לדרדר את הרחוב החרדי למלחמה של חרדים בחרדים ומציגים מחזות שלא נראו בציבור הליטאי מאז ומעולם.

(ילדים חרדים יורקים ותוקפים צעירה חילונית בסיום הפגנת "העדה-פלג". צילום: חדשות 2)
הפלג הירושלמי הפלג הקיצוני הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד