י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"אתם הדתיים עורפי ראשים"; אמירה מזעזעת של נהג אגד לנוסע

ההסתה נגד הציבור החרדי והדתי מביאה לתוצאות הרסניות. צעיר דתי שעלה לאוטובוס אגד נחרד לשמוע מהנהג אמירה מזעזעת - "אתם הדתיים עורפי ראשים", זאת על רקע האירוע המחריד בטבריה, בו נרצחה אישה וראשה נערף • כל הפרטים

אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90)
אילוסטרציה (הדס פרוש, פלאש 90)

 

,
ההסתה נגד הציבור החרדי והדתי מביאה לתוצאות הרסניות. צעיר דתי שעלה היום (חמישי) על אוטובוס אגד באזור המרכז נחרד לשמוע מהנהג אמירה מזעזעת - "אתם הדתיים עורפי ראשים", זאת על רקע האירוע המחריד בטבריה, בו נרצחה אישה וראשה נערף בידי בעלה לשעבר.

מי שנאלץ לשמוע את האמירה המזעזעת הזו הוא בנו של יוסי אוקנין, חבר מועצת העיר טבריה מטעם ש"ס. ל"בחדרי חרדים" נודע כי בנו של אוקנין נקלע לוויכוח עם הנהג, במהלכו סיפק הנהג את האמירה הנוראית לעברו, זאת לאחר שהבחין בכיפה שלראשו.

"היום נהג אגד אמר לבן שלי "אתם הדתיים עורפי ראשים". מנזקי ההסתה? הזוי ולא נתפס" כתב אוקנין בחשבון הפייסבוק שלו.

"הבן שלי עלה על האוטובוס ורצה להטעין את כרטיס הנסיעה" מספר אוקנין ל"בחדרי חרדים". "הנהג והבן שלי נכנסו לוויכוח קטן, במהלך הוויכוח אמר הנהג "כל הדתיים אותו דבר - עורפי ראשים, זאת כמובן בהשראת המקרה שהיה אתמול".

אוקנין, המשמש גם כיו"ר 'איחוד הצלה טבריה וסובב כנרת', מוסיף כי "מה שאירוני בסיפור הוא שאני הייתי בזירת הרצח הנורא בעיר וסייעתי שם, ודווקא הבן שלי מקבל ביטויים כאלו. פשוט הזוי".

אוקנין ציין כי בנו אינו בעל חזות חרדית. "הספיקה הכיפה שלראשו בשביל לחטוף את האמירה המזעזעת של הנהג. הבן שלי משרת בצבא - ודווקא הוא הושפל על ידי הנהג".

יש לציין כי למרות הדברים הקשים של הנהג, בסוף הנסיעה הוא התנצל על הדברים החמורים.

מחברת אגד נמסר בתגובה ל"בחדרי חרדים": "אגד מגנה כל אלימות מכל סוג ורואה זאת בחומרה רבה. אין מקום באגד לנהגים המתבטאים באלימות. אם יועברו פרטי הנהג הוא יוזמן לבירור וינקטו נגדו צעדי אכיפה כראוי לחומרת הדברים".

אלא שזהו אינו המקרה היחיד בימים האחרונים בו נהג אגד נתפס בהתנהגות בזויה. בימים האחרונים פורסם ברשתות החברתיות תיעוד בו נראה נהג אגד מסרב להעלות נוסע בעל צרכים מיוחדים, זאת למרות תחנוני הנוסעים. הנהג במקרה זה הושעה מעבודתו.,

אגד עריפת ראשים הסתה יוסי אוקנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד