י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

סוף לסאגת עמונה: הקבינט אישר הקמת ישוב חדש למפונים

סוף לסאגת עמונה: כפי שהבטיח ראש הממשלה נתניהו למפוני עמונה ערב הפינוי, הקבינט המדיני- ביטחוני אישר הערב פה אחד הקמת ישוב חדש למפוני עמונה, באזור עמק שילה • מטה עמונה: "מברכים על ההחלטה; נשבעים לשוב לעמונה"

תושבי עמונה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90
תושבי עמונה. צילום: הדס פרוש, פלאש 90

סוף לסאגת עמונה: כפי שהבטיח ראש הממשלה נתניהו למפוני עמונה ערב הפינוי, הקבינט המדיני- ביטחוני אישר הערב פה אחד הקמת ישוב חדש למפוני עמונה, באזור עמק שילה.

בשעה האחרונה מתקיים סבב משאל טלפוני ליתר שרי הממשלה, לאישור ההחלטה.

בנוסף, ראש הממשלה עדכן את הקבינט כי אושרו לשיווק 2000 יחידות דיור - מתוך כ 5700 יח"ד עליהן הודיעה ישראל כבר לפני חודשיים. 2000 יחידות אלה לא אושרו לשיווק עד כה בשל בעיות טכניות.



במטה עמונה בירכו על ההחלטה: "תושבי עמונה מברכים על ההחלטה שהתקבלה היום בקבינט המדיני בטחוני לפיה, יוקם ישוב חדש בעמק שילה, בו יוכלו לשקם את חייהם, ולשמר את רקמת החיים שנוצרה במשך עשרים שנות קיומו של הישוב עמונה" אמרו במטה עמונה.

"זכרו של הישוב עמונה, ישאר לעד בליבנו. אנו אוהבים אותך מולדת, לכן אנו נשבעים היום הזה לשוב לאדמת עמונה, אנו ואם לא אנו, בננו שיקומו אחרינו - מולדת לא עוזבים לעולם.

עוד הוסיפו: "אנו מצפים שההממשלה תוציא מיידית אל הפועל את החלטת הקבינט, באופן שכבר בקיץ הקרוב ניכנס לבתים שייבנו בישוב החדש. נוכח האכזבות הרבות שידענו במעלה הדרך, אנו נמשיך לעמוד על המשמר כדי לוודא שכך אכן קורה ושהפעולות הנדרשות להקמות הישוב החדש מבוצעות לאלתר.

"אנו מודים לשרים על החלטתם הערב ומברכים אותם על כך וכן את ראש הממשלה, שלמרות כל הלחצים עמד, בסופו של דבר, בהתחייבותו להקים ישוב חדש ביהודה ושומרון".
עמונה שילה הקבינט המדיני בטחוני בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד