1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. פרסום ושיווק

'כרמל' ו'הונדה' במק’אן אריקסון

יטופלו במחלקת יח"צ למגזר החרדי. גם תקציבי הפרסום במגזר הכללי של שתי החברות מטופלים במשרד
כתב בחדרי חרדים, י' אלול תשס"ה 14/09/2005 00:00

לוגו מקאן אריקסון למגזר החרדי

מחלקת יחסי הציבור ביחידה למגזר החרדי של משרד הפרסום מק’אן אריקסון, קיבלה שני תקציבי יחסי ציבור חדשים: יקבי כרמל והונדה.

איתן דובקין, מנהל היחידה למגזר החרדי מציין כי היחידה הוקמה לפני כ-5 שנים, ומטפלת במגוון לקוחות מהמשק הישראלי בתחומי פרסום, ייעוץ שיווקי, קד"מ, לובינג, יחסי ציבור ועוד מגזר החרדי.

יצוין כי ביחסי הציבור במגזר הכללי מטופל הונדה בסנדיק קומיוניקיישן ויקבי כרמל בוגנר-גרינשטיין. תקציבי הפרסום במגזר הכללי של שתי החברות, מטופלים במק’אן-אריקסון.

החברה איבדה לאחרונה את תקציב 'סלקום' למגזר החרדי.






הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.