י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

לבייב נחלץ לעזרת אליעזרוב

בהודעה שמסר לבית המשפט הודיע כי הוא מוכן לבחון את שווי סטוק היהלומים ולערוב להסכם נושים

לוי לבייב. צילום: אתר אפריקה ישראל
לוי לבייב. צילום: אתר אפריקה ישראל

עורך דינו של לוי לבייב, עו"ד יעקב ויינרוט, הודיע לבית המשפט המחוזי בתל-אביב, כי לבייב יהיה מוכן לבחון את סטוק היהלומים והממסרים בקבוצת אליעזרוב ראובן ובניו יהלומים בע"מ, זאת על-מנת לבדוק את שוויו. על-פי לבייב, אשר מעריך כי אכן מדובר בסטוק בעל ערך רב, הוא יהיה מוכן לערוב להסדר נושים, במסגרתו ישולמו 40% מסך החובות לנושים במשך תקופה של 6 חודשים. כך מדווח אתר 'מחלקה ראשונה'.

האחים דניאל וגדיאל אליעזרוב, מגדולי היהלומנים בישראל, ובעליה של קבוצת אליעזרוב ראובן ובניו יהלומים בע"מ (בפירוק) נקלעו לחובות כבדים. על-פי ההערכות חובותיהם מגיעים לכ-80-100 מיליון דולר חוב לחברות זרות ולמאות יהלומנים ישראלים.

האחים אליעזרוב הינם מחותנים של לבייב, אשר עיקר עסקיו בארץ ובעולם הינם בענף היהלומנים. יש לציין, כי לבייב אינו מעורב בעסקי אליעזרוב.

באמצע חודש יולי השנה הודיעו האחים להנהלת בורסת היהלומים ברמת גן על היקף חובותיהם ועל כך שלא נמצא פתרון פיננסי שיאפשר להם להוסיף ולפעול. בעקבות ההודעה הגישו קבוצת יהלומנים, להם חייבת חברת אליעזרוב כספים רבים, בקשה למינוי מפרק לחברה. ב-1.9.05 מינה בית המשפט המחוזי בת"א את רו"ח חן ברדיצ'ב למפרק זמני.

לאור הודעתו של לבייב, מבקש ויינרוט להקפיא את מצבה הנוכחי של הקבוצה לתקופה של שבועיים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד