י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

השקר הופץ, ההורים כועסים

ב'שיבא' נולדו תאומות סיאמיות לזוג מחסידי גור. כשפורסם שהאם לא הייתה במעקב, החל מחול האשמות

בית החולים 'שיבא' בתל השומר
בית החולים 'שיבא' בתל השומר צילום: אתר שיבא



בבית החולים 'שיבא' נולדו היום (יום ג') תאומות סיאמיות כשהן מחוברות באזור בית החזה ויש להן לב משותף. החיבור בגופן של התאומות הסיאמיות אינו מאפשר, ככל הנראה, את הצלתן.

הילדות נולדו למשפחה הנמנית על חסידי גור. מיד לאחר הלידה, מיהרו דוברי מבית החולים לצאת בהודעה כי האם לא הייתה במעקב היריון, וזו הסיבה שהמום לא היה ידוע מראש.

הורי התאומות הכחישו בתוקף את האשמות בית החולים, ואיימו להגיש תלונה בגין האשמות כוזבות, שקריות וחסרות שחר.

שי הורוביץ, מנהל משרד הפירסום 'נטו', המייצג את בני המשפחה, אמר לכתב 'בחדרי חרדים': "מדובר בהאשמות חסרות שחר של בית החולים ועל כן החליטו הורי התאומות להגיש תלונה רשמית למשרד הבריאות נגד בית החולים על הפצת דברי דיבה ושקרים. לדבריו, האם היולדת היתה במעקב צמוד מדי חודש בחודשו במהלך ההריון כולו בקופת החולים אליה היא משתייכת. ההורים מחזיקים ברשותם צילומי אולטרסאונד ומסמכים המעידים כי האם היתה כל העת תחת מעקב".

מעדות אישית של מכר המשפחה, כפי שנמסרה ל'בחדרי חרדים' עולה, כי האם עשתה החל מהשבוע ה-18 בדיקות קבועות אצל רופא. "לכל אורך הדרך לא נאמר להורים דבר לגבי תאומות סיאמיות. להיפך, נאמר להם שהכל תקין ושיוולדו להם שתי ילדות בריאות. אמש היתה האם אצל מנהל המחלקה בתל השומר בביקורת ונקבע ניתוח ליום רביעי. היום החלו צירים ולאחר לידה בניתוח קיסרי התגלו התאומות הסיאמיות".

'שיבא' מודיעים: היולדת אכן היתה במעקב

דוברת בית החולים 'שיבא' בתל השומר, ענת דולב, תיקנה הערב והודיעה, כי בניגוד לפרסומים קודמים "היולדת, אמן של התאומות הסיאמיות, אכן היתה במעקב הריון במסגרת קופת החולים בה היא מבוטחת".

תגובת בית החולים התייחסה להודעת שי הורוויץ, הנציג מטעם הורי התאומות הסיאמיות, לפיה בכוונתם להתלונן במשרד הבריאות נגד בית החולים, בטענה שמסר מידע כוזב בעניינם כאילו האם לא היתה בהשגחת הריון.

לפי אתר YNET, הלילה פרסמו מנהל בית החולים שיבא ועו"ד ויינרוט, המייצג את הורי התאומות הסיאמיות, הודעה משותפת, ובה הכחישו הודעות קודמות כאילו בית החולים טען שבני הזוג לא היו במעקב רפואי בתקופת ההריון. הם כינו פרסומים אלה "שקריים", וטענו כי לא נמסרו מפי גורם מוסמך מטעם בית החולים.

קישורים:
עוד פרטים באשכול
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד