ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הילד הלל אלעדי ז"ל

ברוך דיין האמת: הלל אלעדי, בן 7, שנכווה כשביתו עלה באש בהושענא רבה ברח' שמואל הנביא, נפטר מפצעיו

בית המשפחה שעלה באש. צילום: הצלה ישראל
בית המשפחה שעלה באש. צילום: הצלה ישראל

בירושלים נפטר הילד הלל אלעדי, בן 7, שנכווה משריפת דירתם בהושענא רבה ברח' שמואל הנביא. הלוויתו תצא בשעה 14:30 מבית הלוויות שמגר להר המנוחות. על כך מדווח 'עדכן'.

כזכור, כשחזר אבי מתפילתו בבית הכנסת הבחין בלהבות העולות מדירתו. הוא מיהר לחלץ את ילדיו, ובעזרת כוחות הסיוע ניצלו הילדים. האב סבל מכוויות ומחתכים. שניים מהילדים, ילד בן 7 ותינוק כבן שנה נפצעו קשה, וסבלו מכוויות בכל חלקי גופם. האם, השכנה ושני אחים נוספים, בן שלוש ובן שנתיים, נפגעו קל משאיפת עשן. כל הפצועים פונו ל'הדסה עין-כרם'.

האם סיפרה לשוטרים שראתה את בנה הקטן משחק בגפרורים. ואכן, בידיו של אחד הילדים שפונו נמצאה קופסת גפרורים.

על אשר אירע, סיפר ל-YNET אייל זהבי, פראמדיק של מד"א: "בסביבות השעה 6:44 קיבלנו דיווח על שריפה בדירה ברחוב שמואל הנביא בירושלים. יצאנו למקום עם כוחות רבים של מד"א. כבר מרחוק ראינו עשן סמיך מיתמר מהבית. כשהגענו למקום, אזרחים ואנשי כיבוי חילצו אנשים מהבניין, בעיקר ילדים. שניים מהם היו פצועים קשה מאוד, עם כוויות בדרגה ב' ו-ג' בפלג הגוף העליון. הם היו בהכרה מלאה, אבל במצב קשה. הילד בן ה-7 הורדם והונשם. עוד לפני שהורדם שאלו אותו מה קרה והוא אמר לנו, 'אחי הקטן שרף אותי'".

כוחות הכיבוי הצליחו להשתלט על הדליקה, שהתפשטה גם לדירות נוספות בבניין, אבל רק לאחר שנגרם נזק כבד לדירה. המשטרה וחוקרי השריפות של מכבי האש חוקרים עדיין את נסיבות המקרה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד