י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ZARA מגישה טיפים לחורף

ZARA מגישה טיפים כיצד להתאים מלתחה מושלמת לחורף מבלי לשבור את הראש ואת קופות החסכון

צעיף שחור משולש של ZARA. מחיר: 199 ש"ח
צעיף שחור משולש של ZARA. מחיר: 199 ש"ח


בימים אלו, כשהסתיו מתדפק בדלת ומזג האוויר משתנה ללא הרף, הגיע הזמן לשלוף מהארון את המלתחה החורפית, לרענן אותה ולגלות מה חסר בה. כלל הוא, שמספר קטן יחסית של פריטים איכותיים מהווים בסיס איתן למלתחה אלגנטית ומוצלחת. ZARA מגישה טיפים כיצד להתאים מלתחה מושלמת לחורף מבלי לשבור את הראש ואת קופות החסכון:

1. בראש רשימת הפריטים עומדת חצאית ארוכה, מומלצת חצאית בסגנון השכבות ובהשראה אתנית. חן, מנהלת חנות ZARA ברמת אביב מוסרת כי הצבע החום הוא אחד הצבעים המומלצים והדומיננטיים לחורף זה.

2. פריט חיוני לא פחות הוא חולצה מכופתרת. האופנה העכשווית מאופיינת בבדי משי וויסקוזה בליווי תחרות עדינות. גם הסגנון המשלב וולנים, מלמלות וצווארונים סינים מככב העונה.
3. שכבת חום נוספת יוכלו לספק סריגים צבעוניים, אשר השנה מוצעים במבחר צווארונים: צווארון גולף, וי ועגול.

4. בין פריטי החורף מככבים- הג'קט, בעל הרכיסה הכפולה מבדי כותנה, ובעל כפתורי נחושת בולטים. והווסט הנשי, אותו ניתן למצוא גם בסגנון חורפי בצורת אפודה מעל חולצה מכופתרת או מתחת לג'קט.

5. לימים קרים וגשומים יותר מציעה ZARA מעילים נפוחים ומעילי צמר במגוון רחב של צבעים – שמנת, אפור, שחור, לבן, אפור חום ועוד.

6. בראש רשימת האביזרים המשלימים נמצאת החגורה, המגוון בZARA הוא רחב וכדאי להתמקד בחגורת עור חומה (המשתלבת היטב עם גווני העונה), או חגורה קלועה, מעל לחצאית ובסגנון אתני.

7. לכל אחת מן השכבות העליונות ניתן להתאים צעיף, מתוך מגוון הצעיפים הרחב שקיים העונה. ניתן למצוא צעיפי כותנה או ויסקוזה, ולקפואות שבינינו ZARA מציעה אף צעיפי צמר.

8. לסיום, נעלים ומגפיים חורפיות, נוחות ומעוצבות במחירים הגיוניים, ניתנות להתאמה לכל המלתחה.

שיהיה לכולנו חורף חם, מרובה גשמים ונעים!

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד