י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

בבני ברק שמים גז

בית הספר לגז של חברת 'פזגז' פותח את שעריו בפני תלמידי מוסדות החינוך החרדיים בבני-ברק

תנור גז לחימום החורף
תנור גז לחימום החורף




חברת 'פזגז', חברת הגז הגדולה בישראל בכלל ובמגזר החרדי בפרט, מעמידה לרשות מוסדות החינוך החרדיים בבני-ברק, את בית הספר היחיד הפועל במדינת ישראל במקצועות הגז שממוקם בראשון-לציון. בבי"ס זה יוכלו התלמידים ללמוד אודות תהליך הפקתו וייצורו של הגז, לחוות את תכונותיו וכן את נושא בטיחות השימוש בגז.

בית הספר למקצועות הגז של חברת 'פזגז', משרת את כל העוסקים בענף הגז ובכלל זה את עובדי החברה,סוכניה ולקוחות החברה לצורך השתלמויות שוטפות, לשדרוג הידע של כל העוסקים במלאכה על מנת לשפר את רמתם המקצועית והבטיחותית ולהתעדכן בטכנולוגיה המתחדשת ובחקיקה המתעדכנת בתחום הגז.

בית הספר חידש לאחרונה את פניו, בהשקעה כספית ניכרת. ביה"ס כולל כיתות לימוד ומעבדות שונות וחדרי תרגול ואימון. בעקבות פניות של מנהלי מוסדות חינוך חרדיים באיזור המרכז, ניאות מנהל 'פזגז' תל-אביב, מר עופר שלזינגר, להעמיד את בית הספר של קבוצת פזגז לרשות תלמידי מוסדות החינוך החרדיים, בשלב זה לתלמידי הכיתות הגבוהות מהעיר בני-ברק. "נשמח מאוד לארח את התלמידים בבית הספר של הקבוצה, וכך יוכלו ללמוד באופן מקצועי, מעניין ומוחשי על נושא הגז", אמר שלזינגר.

מנהל שירות הלקוחות של 'פזגז' תל-אביב, מר אלי צמח הוסיף וציין, כי חברת פזגז", המובילה בתחום הן למגזר הכללי ובעיקר למגזר החרדי, עושה כמיטב יכולתה על מנת לספק את צרכי לקוחותיה בתחום הגז באופן יעיל, מקצועי, ובראש ובראשונה בטוח, וכפועל יוצא ממדיניות זו, החליטה לפתוח את שערי בית הספר בפני תלמידי מוסדות החינוך של הכיתות הגבוהות בבני ברק.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד