1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. צרכנות

מוקד פאג"י שלום

בעקבות השינויים הצפויים בחריגות האשראי, פותח בנק פאג"י מוקד טלפוני לתועלת הציבור
שרות 'בחדרי חרדים', י"ד חשון תשס"ו 16/11/2005 00:00

בנק פאג"י פאג"י ערוכים לסייע

בנק פאג"י פתח מוקד טלפוני, בו יוכל הציבור בכלל ולקוחות הבנק בפרט, לקבל הסברים והדרכה בכל הקשור לתקנות החדשות של המפקח על הבנקים. מספרו של המוקד החדש: 3533* מכל טלפון.

כזכור, המפקח הורה לבנקים שלא לאפשר חריגות יתר ממסגרת חשבונות העובר ושב, או כניסה ליתרת חובה בחשבונות ללא מסגרת מאושרת – וזאת החל מתאריך א' בטבת תשס"ו (1.1.06). בעקבות כך הוחלט בבנק פאג"י על פתיחת המוקד הטלפוני החדש, שבו יקבלו כל הפונים הסבר מפורט על התקנות החדשות, ועל האפשרויות השונות אותן מעמיד הבנק.

יעקב טננבאום, מנכ"ל בנק פאג"י מסר: "בבנק פאג"י ערוכים לסייע לכל דורש לעבור את השינוי בדרך הקלה ביותר, זאת באמצעות התאמה מחדש של מסגרת משיכת היתר, או הקצאת מסגרת שכזו, בהתאם לצרכים שיגדירו הלקוחות במהלך פגישה קצרה בסניף ובהתאם ליכולתם".

בחודש האחרון קיבלו כל לקוחות הבנק מכתב ובו הסבר מפורט על התקנה החדשה, והבעת המלצה להגיע בהקדם לאחד מסניפי הבנק, על מנת להסדיר את המסגרת המאושרת בהסכם בכתב. בסניפי בנק פאג"י ברחבי הארץ ניכרת תנועה ערה של לקוחות, המבקשים להסדיר את חשבונותיהם בהתאם לתקנה החדשה.





הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.