י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איזה יופי

7 ערים חרדיות זכו ב'כוכבי יופי' וב'דגל היופי' מטעם 'המועצה לישראל יפה'. "דואגים גם לאיכות הסביבה"

ביתר עילית
ביתר עילית

שבע ערים שבראשן עומדים ראשי עיר חרדים זכו השנה ב'כוכבי יופי' מטעם 'המועצה לישראל יפה', במסגרת התחרות 'קריה יפה בישראל יפה'. שתיים מבין הרשויות – ירושלים וביתר-עילית – אף זכו בפרס היוקרתי ביותר: 'דגל היופי'.

ביום רביעי השבוע התקיים טקס חלוקת 'כוכבי היופי' לרשויות המקומיות המטופחות, הנקיות והיפות ביותר.

מנתוני המועצה לישראל יפה עולה, כי כל שבע הערים החרדיות שהתמודדו בתחרות, זכו בפרסים שונים: ירושלים – 5 כוכבי יופי ו'דגל היופי'; ביתר עילית – 5 כוכבי יופי ו'דגל היופי'; מודיעין עילית – 5 כוכבי יופי; אלעד – 5 כוכבי יופי; קרית יערים – 5 כוכבי יופי; עמנואל – 5 כוכבי יופי; ורכסים – 4 כוכבי יופי.

"לעומת מגזרים אחרים, מדובר בתופעה חיובית ומרעננת במיוחד, המוכיחה כי הציבור החרדי דואג גם לאיכות הסביבה ולסביבה נקיה יותר מכל מגזר אחר בישראל", אמר יצחק פינדרוס, יו"ר פורום הערים החרדיות במרכז השלטון המקומי וראש עיריית ביתר-עילית.

ביתר-עילית קיבלה במשך שמונה שנים רצופות 'כוכבי יופי', והשנה, לראשונה, זכתה בפרס היוקרתי של 'דגל היופי'.

את 'דגל היופי' עבור ביתר-עילית, קיבלו בטקס ראש העיר יצחק פינדרוס, ששיבח את מנכ"ל העירייה וראש המועצה המייסד של ביתר-עילית, הד"ר משה לייבוביץ, שיחד עם צוות מחלקת שפ"ע בעירייה, הממונה על המחלקה מנדי שוורץ, ומ"מ מזכיר העירייה, בצלאל יעקבזון, דואגים במשך כל ימות השנה לשמור על איכות הסביבה ואיכות החיים של תושבי העיר ביתר-עילית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד