כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

חדש בבני-ברק: שיטור קהילתי

פקחים בניידות יטפלו בבעיות שמעוררים נוער שוליים. בלילות שבת יעשו את העבודה סיירים דרוזים

פגישת העבודה לגיבוש נושא השיטור הקהילתי. במרכז: ראש העיר
פגישת העבודה לגיבוש נושא השיטור הקהילתי. במרכז: ראש העיר

החל מתחילת השבוע הבא יחלו לפעול בבני-ברק, במסגרת 'שיטור קהילתי', ניידות של פיקוח עירוני לטיפול בנושאים כנוער בעייתי, שמירת הסדר הציבורי ועוד.

בישיבת עבודה שהתקיימה בהשתתפות ראש העיר, הרב ישכר פרנקנטהל, וגורמים עירוניים ומשטרתיים, מסר ראש העיר, כי בעקבות הצלחת הטיפול המשולב של העירייה והמשטרה בליל פורים האחרון, בבעיות של בני נוער שוליים, שבחלקם הגדול כלל אינם תושבי העיר, הגיעה העירייה למסקנה שיש צורך בטיפול קבוע בנוער זה, המציק לתושבים.

עיקר הבעיה מתרחשת בלילות שבת, אז אין סיורים משטרתיים ותושבים נמנעים מלהזעיק משטרה מחשש לחילול שבת. דובר העירייה, אברהם טננבוים, מסר כי לפני מספר שבועות עסקו בני מיעוטים בפריצה ובגניבה מבתים, ותושבים לא הזעיקו משטרה בשל חילול שבת.

במהלך הישיבה סוכם, בקשר לשוטטות נוער שוליים בלילות שבת, כי בניידת הסיור ימצאו בלילות שבת סיירים דרוזים, שיזעיקו את המשטרה, במקרה הצורך, למקום האירוע.

הסיור המשולב יעסוק, בנוסף למיגור תופעת עבריינות נוער שוליים, גם בבעיית שהיית שבחי"ם (שוהים בלתי חוקיים) בלילות באתרי בנייה בעיר. נציגי המשטרה שהשתתפו בפגישת העבודה הבהירו, כי למשטרה אין דרך לפנות בני מיעוטים בעלי רישיונות שהייה, אך היא תנקוט את כל הצעדים נגד שוהים בלתי חוקיים ונגד שהיית עובדים בני מיעוטים בלילות באתרי בנייה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד