י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

רק שרון יכול

זו לא סיסמת בחירות, זה לא מצע של מפלגה, זו הצהרתו של נשיא מצרים חוסני מובארק על ראש ממשלת ישראל

ראש המשלה ויו"ר המפלגה  'קדימה' מר אריאל שרון
ראש המשלה ויו"ר המפלגה 'קדימה' מר אריאל שרון

רק שרון יכול להביא שלום אמיתי באזור, כך אמר בראיון לעיתון הספרדי "אי-בי-סי" הנשיא המצרי חוסני מובארק, שרון הוא המנהיג היחידי מבין הפוליטיקאים הישראלים שיכול להשיג שלום בין ישראל לפלשתינים. "יש לו את היכולת לקבל החלטות קשות, להתחייב למה שהוא אומר, וליישם זאת",



במגביל לתמיכתו של מובארק בשרון הביע עבדאללה תמיכה דווקא ביריבו של שרון ח"כ עמיר פרץ, בראיון שהעניק לעיתון "אל-חיאת", הביע המלך עבדאללה דאגה מהמשך הסבל של הפלשתינים, בתוך דבריו הזכיר את שמו של יו"ר העבודה החדש. "אולי המצב ישתפר לאחר בחירתו של עמיר פרץ כיו"ר מפלגת העבודה", אמר עבדאללה תוך שהוא מפגין בקיאות בשינויים האחרונים במפה הפוליטית בישראל.



מה גורם למנהיג כמו מובארק לתמוך פומבית בשרון? אותו שרון שהיה שר ביטחון בממשלת בגין המנוח, ומתוקף תפקידו היה לו אחריות מיניסטריאלית לטבח הפלשתינים בתקופת 'מלחמת לבנון', שנודע יותר בשם הטבח ב'בסברה ושתילה', שרון שהיה אדריכל מלחמת לבנון. שרון שהיה הפחד של הערבים והסיוט של הפלשתינים, הפך לפתע להיות יקירם של הערבים ואהובם של אנשי השמאל .



זהו שרון, שיוסי ביילין מבקש להיות חבר במפלגתו החדשה 'קדימה'. מפלגה שגם גם פרס מחזר אחריה. כולם מחזרים וגם שרון מחזר, הוא מחזר אחרי הח"כים הערביים שיבואו להתפקד למפלגתו. אפילו תפקיד של שרים הוא מוכן לשריין להם.



כנראה שבאמת רק שרון יכול היה לחסל את הימין ואת הליכוד, כי רק שרון היה יכול להפוך את מצע הבחירות הקודם של הליכוד להפך הגמור מהכתוב בו.



העיקר מי יאמר היום שערבים לא סולחים ולא שוכחים, עובדה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד