ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הבשר בהקפאה

'טיב טירת צבי' כבר בחרה לפני כחודש במשרד פרסום למגזר החרדי, אבל כיום היא עצרה הכל עקב אי-וודאות

אי-וודאות. מוצרי 'טיב טירת צבי'
אי-וודאות. מוצרי 'טיב טירת צבי'

יצרנית הבשר 'טיב טירת צבי' התכוונה לפני חודשים ספורים לצאת בקמפיין פרסומי למגזר החרדי, לאחר אי-פעילות של מספר שנים. החברה ערכה מכרז על תקציב הפרסום בין 3 משרדים למגזר החרדי. בסופו של דבר, נבחר משרד הפרסום 'תוצאות אפקטיביות' לטפל בתקציב הפרסום, ואף נחתם חוזה רשמי בין הצדדים.

אולם כיום, אומרים ב'טיב טירת צבי' כי "כל ההליכים נמצאים בהקפאה". לדבריהם, נערמו מספר קשיים על המהלך ואין כוונה לצאת בקמפיין פרסומי בקרוב. ב'טיב טירת צבי' מסבירים כי ההחלטה לביטול קמפיין הפרסום נעוצה במספר סיבות, כמו אי-וודאות באשר לצורת השיווק והפרסום של החברה, סוג הכשרות ומחסור בחומרי גלם.

מפעל טיב טירת צבי, נוסד ב- 1946 והוא מעסיק כ- 140 עובדים.
המפעל מייצר כ- 4,000 טון מוצרי בשר בשנה.% 12 מהם מופנים ליצוא והשאר משווקים בארץ.

בינואר 2000 נכנסה 'תנובה' כשותפה ב-% 50 מהמפעל, ובמהלך שנת 2000 החלה חטיבת הבשר של תנובה להפיץ את מוצרי טירת צבי בשוק המקומי.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד