י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

רמדיה: אצלינו כולם שווים

'פורמולה מהדרין' של 'רמדיה' זהה בהרכבה ובאיכותה לפורמולה המוצעת לציבור הכללי

גם כשרות וגם איכות. רמדיה.
גם כשרות וגם איכות. רמדיה.

"פורמולה מהדרין" של "רמדיה" זהה באיכותה לפורמולה המוצעת לקהל החילוני. הרכב החלבון עומד על 60:40, רמות גבוהות של לקטוז, ובנוסף לכל אלו בפורמולות אלו יש את "נוסחת העיכול השקט". כך פרסמה חברת "רמדיה החדשה" בבעלותו של איש העסקים יובל לוי, אשר רכש לאחרונה את החברה מידי חברת "היינץ" האמריקאית.

בהודעה נאמר, כי "רמדיה" משקיעה משאבים רבים בפיתוח הפורמולות המתקדמות ביותר במטרה לספק לתינוק מזון איכותי ובריא, אשר יספק את כל צרכיו התזונתיים ויתרום לגדילתו והתפתחותו האופטימאליים.

"הפורמולות של רמדיה הן פרי פיתוח של צוות המדענים והטכנולוגים של רמדיה בשיתוף רופאי ילדים בכירים בישראל ובעולם", נאמר בהודעה. "במחקר שנערך בבתי החולים רמב"ם וברזילי נבדקו תינוקות שניזונו מחלב אם בהשוואה לתינוקות שניזונו מפורמולה מהדור הישן המכילה הרכב שומן רגיל, ותינוקות שניזונו מרמדיה סופר פורמולה המכילה הרכב שומן משופר".

במחקר נבדק כמות השומן בצואה, מרקם היציאות ומידת אי השקט והבכי של התינוקות בכל קבוצה. מסקנות המחקר הן שתינוקות שניזונו מ"רמדיה" נהנו מיציאות רכות יותר, ספיגה טובה יותר של סידן והיו רגועים יותר (פחות שעות בכי), בהשוואה לתינוקות שניזונו מפורמולה מהדור הישן (ללא הרכב שומן משופר).

ב"רמדיה" מסבירים, כי מערכת העיכול של תינוק שונה מזו של אדם בוגר. הראיה לכך היא השכיחות הגבוהה יחסית של קשיי עיכול, אלרגיות, רגישויות וכאבי בטן הנובעים מחוסר בשלות של מערכת העיכול, מערכת החיסון וחיידקי המעיים. "החיפוש אחר תחליף החלב שייטיב עם מערכת העיכול העדינה של התינוק, גורמת להורים רבים לנסות מספר סוגים של תחליפי חלב בטרם יחליטו באיזה מהם להזין את התינוק".

השיקולים המרכזיים בבחירת הפורמולה הם: ערכים תזונתיים גבוהים בפורמולה הנעכלת בקלות, נספגת באופן מקסימאלי ללא גרימה של אי נוחות לתינוק המתבטאת באי שקט, בכי רב ושעות שינה מועטות. אלו גם השיקולים שהנחו את "רמדיה" בפיתוח סדרת סופר פורמולה עם נוסחת "עיכול השקט".

נוסחת "העיכול השקט" היא השילוב הטוב ביותר בין הרכב שומן הנעכל ונספג בקלות, מרקם ייחודי התורם למסיסות גבוהה ללא היווצרות קצף בבקבוק ומינונים נכונים של כל רכיבי התזונה היוצרים מזון מאוזן שאינו מעמיס על מערכת העיכול.

נוסחת העיכול השקט תורמת לספיגה טובה יותר של שומן וסידן (ולכן ניצול אופטימאלי של ערכם התזונתי), יציאות רכות כמעט כמו של יונקים. אי בליעת אויר בזמן האכילה, ועיכול קל ותינוקות רגועים יותר.

כאמור, מרכיב נוסף של נוסחת "העיכול השקט" הוא העדר קצף בבקבוק. רמדיה סופר פורמולה היא היחידה בישראל שלאחר הכנתה אין קצף בבקבוק ואין שאריות אבקה שלא התמוססה בבקבוק. זהו פיתוח טכנולוגי ייחודי של "רמדיה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד