י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

'כללית' במקאן. או שלא

'מקאן אריקסון' יצא בקמפיין למותגים הפרטיים של 'כללית', שמטופלת דווקא ב'אפיקים'. קמפיין חד-פעמי?

קמפיין חד-פעמי. 'כללית'
קמפיין חד-פעמי. 'כללית'

תקציב הפרסום של המותגים הפרטיים של 'שירותי בריאות כללית', יטופל במחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'. בין המותגים הפרטיים של 'כללית': 'דרך חיים', 'כללית רפואה משלימה' ו'כללית סמייל'.

'כללית' יצאה השבוע בקמפיין מקומי למגזר החרדי לרפואה המשלימה ולרפואת השיניים, במרפאה חדשה בבני-ברק, באמצעות משרד הפרסום 'מקאן אריקסון', וכן מתוכננת פעילות נוספת בשנת 2006. מצד שני, תקציב הפרסום העיקרי של קופת החולים מטופל במשרד הפרסום 'אפיקים'.

האם יש כוונה לעבור משרד?

גורמים ב'כללית' אומרים שלא. שמדובר בקמפיין חד-פעמי שנערך באמצעות 'מקאן אריקסון', ואין כוונה להמשיך את ההתקשרות לשנת 2006.


באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד