ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

קול ששון וקול מכרז

מיזם מקורי יוצא לדרך: 'מכרז השמחות' שיוזיל את ההוצאות. מצד שני, יש הטוענים שאין למיזם הצדקה עסקית

מיזם מקורי. רון מקרין
מיזם מקורי. רון מקרין

לראשונה יוצא לאור חוברת מכרזים שתעסוק אך ורק בעניני חתונות ושמחות. 'מכרז השמחות' יוצא לאור על ידי איש השיווק רון מקרין וקבוצת משקיעים חרדיים. החוברת מיועדת בראש ובראשונה לאלו העומדים בפני חתונה, בר/בת מצווה, שבע ברכות, אירוסין, פדיון הבן, ברית וכו'. מנתונים רשמיים שנאספו על-ידי מכרז השמחות נערכות במגזר החרדי - דתי למעלה מ-5000 חתונות מיידי שנה ולמעלה מ-80 מליון דולר מושקעים בכל שנה בענף האירועים למגזר.

במסגרת קטלוג 'מכרז השמחות' שידוור אחת לחודש בריכוזי האוכלוסייה הדתית / חרדית בכל רחבי הארץ ויכיל בתוכו מוצרים המתמקדים בצורכי המשפחה העומדת לפני אירוע, יוכלו המעוניינים להשתתף חינם במכרז ולרכוש את צרכי האירוע במחירים זולים, כאשר כמו בכל מכרז הלקוח הוא זה שבעצם מחליט כמה הוא מוכן לשלם עבור המוצר.

ב'מכרז השמחות' מציעים לציבור נותני השירותים בענף האירועים, אולמות, תזמורות ידועות שם, צלמים, כלי כסף, תכשיטים, מוצרי חשמל, הלבשה, טקסטיל, מגבעות ועוד. באפשרות בעל השמחה לבחור כמה הוא מוכן לשלם על המוצר, מעבר למחיר המינימום הנדרש.חוברת מכרז השמחות תופק במהדורה מהודרת ותדוור בלמעלה מ-150,00 עותקים בכל חודש.

לדברי מר רון מקרין "כבר עתה מצאו לנכון להשתתף במייזם עסקים נבחרים שהטיבו לנצל את הכלי השיווקי המונח בפניהם" "אין ספק", מוסיף מקרין, "כי הציבור החרדי הידוע כצרכן נבון ישתמש ב'מכרז השמחות' ככלי ראשון במעלה בתקופת הקניות וההתארגנות לאירוע, כאשר ברור מאליו כי החיסכון, הוא שם המשחק, אנו יוצרים כאן אפשרות עסקית מדהימה שגולת הכותרת שבה היא 'אתם קובעים לא רק איפה אלא גם בכמה. אם משפחה מסוימת חשבה שהחתונה תתקיים באולם כזה או אחר משיקולי תקציב הרי שיש להם הזדמנות לערוך אירוע מפואר באולם יוקרתי ולשלם את המחיר שהם רצו בו מלכתחילה".

ר' חיים מאיר שטיינמץ, מנהל 'מכרז השמחות', מספר על נכונותם של עשרות בעלי העסקים להשתתף במיזם בין העסקים שכבר הביעו את רצונם להשתתף במרכז ניתן לציין את מרכז האירועים 'כתר הרימון' אולמי 'קינג דיויד', משכן האירועים 'הדודאים', 'האחים חדד', 'קניון רפאלי', 'ברון כובעים' ועוד.

יצויין, כי במהלך מסיבת העיתונאים שערכה החברה השבוע, הטילו ספק חלק מהנוכחים העוסקים בתחום הפרסום, באשר לפוטנציאל העסקי הטמון במיזם זה. לדבריהם, הרעיון אמנם מקורי, אך סביר להניח כי לא תהייה לו הצדקה כלכלית לאורך זמן.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד