י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

ומנכ"ל 'קונקס' נשאר נבוך

מסיבת עיתונאים של חברת הנסיעות 'קונקס' הפכה לזירת התגוששות בין המצדדים בקווי מהדרין לשוללים

תחליטו קודם מה אתם רוצים. מנכ"ל 'קונקס', מיכה אבישר. צילום: יח"צ
תחליטו קודם מה אתם רוצים. מנכ"ל 'קונקס', מיכה אבישר. צילום: יח"צ

זו הייתה אמורה להיות מסיבת עיתונאים חגיגית של חברת 'קונקס' לקראת התמודדות החברה על מכרז להפעלת קווי האוטובוס בביתר עלית. אבל המסיבה הפכה לזירת התגוששות בין מצדדי קווי המהדרין לבין המתנגדים.

במסיבה נכחו נציגי כל כלי התקשורת החרדית על גווניה ופלגיה.

מנכ"ל 'קונקס', מיכה אבישר, הציג את ה'אני מאמין' של החברה. כאשר הגיע שלב שאלות העיתונאים, שאל אחד מהעיתונאים המשתייך לזרם החסידי, האם החברה תשקול להפעיל קווי מהדרין לציבור החרדי.

השאלה הטעונה הפכה לנושא שנוי במחלוקת, כאשר ויכוח קולני פרץ בין הנוכחים.

מנהלת השיווק של עיתון 'יתד נאמן', ציפי רוטלווי, אמרה כי אין צורך כלל בקווי מהדרין. "אני רוצה שבני יוכל לנסוע באוטובוס יחד עם אשתו", ציינה. עיתונאית נוספת המתגוררת בביתר, אמרה כי הפעלת קווי מהדרין בעיר גורמת לקשיים ומפריעה לנסיעה הסדירה.

כנגדן, ענה בן ציון קלוגמן מעיתון 'המודיע', כי קווי מהדרין הם חשובים לציבור החרדי וחלילה מאיתנו לשלול את קיומם. הוא גער בהן על התייחסותן לעיקרון חשוב כל-כך לציבור החרדי.

נציג קווי המהדרין, המשתייך לחסידות ויזניץ', גילה כי קיים ויכוח נוקב בינו לבין הרב רדמינסקי מאשדוד. לדבריו, הם מעדיפים קווי מהדרין שיהיו מחולקים לשלוש אפשרויות: גברים, נשים ומשפחות. ואילו הרב רדזמינסקי מתעקש כי כל האוטובוס יהיה נפרד לחלוטין.

מנכ"ל פרסום 'בולטון פוטנציאל', אברהם בריסק, המייצג את 'קונקס' בציבור החרדי, ניסה להסות את הוויכוח ולהימנע מאי-נעימות נוספת. בריסק אמר כי אין זה המקום לדון בנושא זה, וכאשר החברה תגדל ותתפתח ותשרת את הציבור החרדי - ישקלו בחברה את הנושא.

בהמשך, גם מנכ"ל 'קונקס', שהיה נראה נבוך מהוויכוח הגלוי שפרץ בפניו, אמר כי הציבור החרדי צריך להחליט בינו לבין עצמו האם יש צורך בזה, וכאשר תובא לפניו החלטת הציבור, החברה תפעל על-פי ההחלטה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד