ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

התעלומה בעינה

מי איתר את גופתו של עו"ד ר' משה קניאל ז"ל? גם המשפחה שקמה מה'שבעה' לא מצליחה לגלות

אנשי זק"א מובילים את  גופתו של עו"ד קניאל ז"ל, לאחר איתורה. צילום: מדור צילום זק"א
אנשי זק"א מובילים את גופתו של עו"ד קניאל ז"ל, לאחר איתורה. צילום: מדור צילום זק"א

כבר חלפו 10 ימים מאז נמצאה גופתו של עו"ד ר' משה קניאל ז"ל והתעלומה בעינה: מי איתר את הגופה? בני המשפחה שקמו מ'השבעה' ביום שישי האחרון, מבקשים להודות למי שהביא לאיתור הגופה, אך עד כה לא הצליחו לגלות את זהותו של האיש.

בגליון האחרון של 'בקהילה' נחשף, כי למרות כל מאמצי החיפוש והמבצע הגדול של זק"א שכללו מאות מתנדבים, גופתו של עורך הדין שטבע בחוף ימה של תל-אביב לא נמצאה על-ידי צוות החיפושים וגם לא על-ידי השיטור הימי.

הגופה נמצאה על-ידי גורם בלתי ידוע, אשר הזעיק בבוקרו של יום שישי, לפני 10 ימים, את המשטרה אל לב ים, שם נמצאה הגופה במרחק עשרות קילומטרים מהחוף.

כפי שדיווח 'בקהילה', במסמכים הרשמיים יוחס האיתור לסירת דייגים. אך בשיחה עם דובר מחוז משטרת מחוז תל אביב ועם מפקד ספינת השיטור, ייחסו מקורות אלו את האיתור ובאורח חד-משמעי לחיל הים. בחיל הים לעומת זאת לא ידעו על כל ספינה שלהם, אשר סיירה באזור.

גורמים צהליי"ם אשר ניסו גם הם לאתר את הגורם שהזעיק את המשטרה, הרימו גם הם ידיים ולא הצליחו לאתרו.

משפחתו של העורך דין החרדי, מבקשת להודות למי שסייע לאיתור הגופה, אך עד כה, כל ניסיונותיהם לקבל מידע ברור על כך, עלו בתוהו.

עקבותיו של עו"ד ר' משה קניאל, כבן 65, נעלמו שבוע קודם לכן. בגדיו וחפציו האישיים נמצאו בחוף פרישמן בתל-אביב. עורך-דין קניאל, שהפעיל משרד בשדרות חן בתל-אביב, היה יהודי תלמיד-חכם, שנהג ב-20 השנים האחרונות להגיע בכל יום ו' אל חוף הים לטבילה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד