י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"רמדיה": חברות הפצה חדשות

"רמדיה החדשה" חתמה הסכמי הפצה.כרמית תפיץ את המוצרים ברשתות המזון ודה-פריז תפיץ ברשתות הפארמה

נמצאים על המדפים. רמדיה החדשה
נמצאים על המדפים. רמדיה החדשה

חברת "רמדיה החדשה", המייצרת ומשווקת מזון לתינוקות לצד שיווק אביזרים לתינוקות של נוק ופלייטקס, חתמה על הסכמי הפצה עם החברות "כרמית" ו"דה-פריז".

בהתאם להסכמים, חברת כרמית תפיץ את מוצרי רמדיה החדשה (תחליפי חלב, דייסות, ביסקוויטים, משקה תה ואביזרים) ואת מוצרי טעמיקו לרשתות המזון, בעוד שחברת דה-פריז תפיץ את המוצרים לחנויות הפארמה. עד כה הופצו מוצרי רמדיה על-ידי חברת "פודליין" שנמכרה ל"דיפלומט".

דורון אדמתי, משנה למנכ"ל רמדיה החדשה: "הסכמי ההפצה שנחתמו עם כרמית ודה-פריז הן חלק מהפעילות שמבצעת רמדיה החדשה בבעלותו של התעשיין יובל לוי אשר רכש את פעילות החברה לפני 5 חודשים. ההסכמים מהווים נדבך נוסף בחיזוק מעמדה של רמדיה החדשה ואחיזתה בשוק המזון לתינוקות".

"כרמית" היא יצרנית דברי מתיקה הקיימת מזה 30 שנה ועוסקת בפיתוח, ייצור ויבוא מוצרי מתיקה לשוק המקומי ולשוק הבינלאומי. לכרמית מערך לוגיסטיקה והפצה עצמאי לשווקים. חברת דה-פריז לעומת זאת מתמחה בתחום ההפצה לרשתות הפארם ולבתי מרקחת פרטיים.

"ההחלטה לעבוד עם שתי חברות הפצה, מציין אדמתי, היא אסטרטגית ומטרתה לבסס מחדש את נוכחות מוצרי רמדיה החדשה על המדפים ברשתות המזון והפארמה. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות הפצה על-ידי חברות המתמחות בהפצה לרשתות אלו.

כבר בימים הקרובים, יוכלו הצרכנים להבחין בנוכחות גדולה יותר של מוצרי רמדיה על המדפים הכוללים: תחליפי חלב, דייסות, בסקוויטים, משקה תה ואביזרים".

"רמדיה החדשה" בבעלותו של יובל לוי נרכשה לפני כחמשה חודשים על-ידי התעשיין יובל לוי. עם העברת הבעלות לידיו, הדיח יובל לוי את ההנהלה הקודמת ומינה הנהלה חדשה.

בחודש ספטמבר השנה רכש יובל לוי את פעילות חברת טעמיקו בעלת מותג טעמי.

ייצור תחליפי החלב מתבצע באנגליה במקום בגרמניה ודייסות רמדיה ממשיכות להיות מיוצרות בישראל. הפורמולה הצמחית הורדה מהמדפים ואינה מיוצרת עוד.

מוצרי רמדיה נבדקים ב – 4 מעגלי בדיקה קפדניים: מעבדות המפעל באנגליה, משרד הבריאות בישראל, מעבדה חיצונית באנגליה (בקרוב תוחלף הבדיקה הנ"ל לבדיקה של מכון התקנים) ובנוסף במעבדות החברה בראשל"צ.

יובל לוי הקים קרן למימון מחקרים לתזונת אמהות וילדים בראשותו של הפרופ' זכריה מדר מנהל המכון לביוכימיה, מדעי המזון והתזונה באוניברסיטה העברית.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד