1. עמוד הבית
  2. עסקים ונדל"ן
  3. פרסום ושיווק

'טמפו' ב'מקאן אריקסון'

בלעדי: תקציב הפרסום של 'טמפו' למגזר החרדי יטופל ב'מקאן אריקסון'. היקף התקציב: 700 אלף שקל
נתי טוקר, י"ט כסלו תשס"ו 20/12/2005 00:00

עדין לא הוחלט. טמפו עדין לא הוחלט. טמפו

היום הוחלט כי תקציב הפרסום של חברת המשקאות 'טמפו' למגזר החרדי יטופל במחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון'. תקציב הפרסום של 'טמפו' לשנת 2006 יעמוד על 700 אלף שקל, והוא כולל את כל מותגי החברה: 'פפסי', '7UP', בירות 'גולדסטאר', 'מכבי' ו'נשר', ושאר מותגי החברה.

בעבר טופל תקציב הפרסום של 'טמפו' במשרד הפרסום 'קו מחשבה פוקסמן'.

על תקציב הפרסום של 'טמפו' נערך לאחרונה מכרז, בו השתתפו משרדי הפרסום המובילים והגדולים בציבור החרדי. עוד היום הגיש אחד מהמשרדים את ההצעה שלו עבור 'טמפו', אולם כאמור, התקציב יטופל במחלקה החרדית של 'מקאן אריקסון'.

במשרד הפרסום 'מקאן אריקסון' מטופלים תקציבי הבירות של 'טמפו'. בשנה שעברה זכו 'טמפו' בפרס אפ"י למהלך הפרסום האפקטיבי ביותר, בזכות הפעילות של 'מקאן אריקסון'. יש שאומרים, כי זכייה זו היוותה גורם מכריע להחלטה ללכת במגזר החרדי עם 'מקאן'.

כמו כן, בשלב האחרון של הגשת ההצעות, נוצרו פערים גדולים בין ההצעות לרכש המדיה שהגישו המשרדים השונים.

יצוין, כי 'טמפו' עדיין לא החליטה מה יהיה אופי המהלך הפרסומי במגזר החרדי, ולמרות ההחלטה לרוץ עם 'מקאן אריקסון', עדיין לא ברור מה יהיה המהלך ובאיזה היקפים.

באדיבות 'עניינים'




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;