ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

ב"ב: הקניון החרדי הראשון

בקניון 'שופינג ב"ב', שיוקם במתחם 'דובק', יהיו חנויות לנשים בלבד. הסחורה בחנויות תהיה בפיקוח רבנים

אילוסטרציה של מרכז דן בבני ברק. 'עמירים' רכשה את השלד
אילוסטרציה של מרכז דן בבני ברק. 'עמירים' רכשה את השלד

בתוך כחודשיים עומד להיפתח במרכז בני-ברק הקניון החרדי הראשון, 'שופינג ב"ב'. בקניון שישתרע על שטח של כ-2.2 אלף מ"ר יושקע סכום של כ-10 מיליון שקל. על כך מדווח אתר 'גלובס'.

זו הפעם הראשונה שמוקם מתחם סגור שבו יופעלו 20 חנויות שהסחורה שתימכר בהן תהיה בפיקוח של רבנים. הפרויקט יוקם בשטח שבאזור רחוב רבי עקיבא, במתחם של מפעל דובק.

את הפרויקט מקימה חברת 'עמירים', המתמחה בהקמת פרויקטים מסחריים במגזר החרדי. בנוסף, רכשה החברה לאחרונה את השלד של פרויקט מרכז דן בבני-ברק, המשתרע על שטח של כ-10.5 אלף מ"ר בכ-10.3 מיליון דולר, ובו היא מתכוונת להקים מרכז מסחרי וקניון לילדים ונוער שישרת את הציבור הדתי. בהמשך יבנה במקום בניין משרדים בן 35 קומות בשטח כולל של כ-35 אלף מ"ר.

יהודה עמאר, בעלי עמירים, המקימה את פרוייקט 'שופינג ב"ב' אמר ל'גלובס', כי על החנויות שיהיו בקניון נמנים המשביר החדש לצרכן, שתקים חנות לנשים בלבד ותיאסר אליו הכניסה לגברים. בהקמת חנות המשביר לצרכן שתוקם במיני קניון על שטח של 1,100 מ"ר ותותאם לנשים חרדיות, ישקיעו רמי שביט הבעלים של רשת המשביר החדש לצרכן וחברת עמירים כ-5 מיליון שקל.

חנות פוקס תשתרע על שטח של כ-200 מ"ר ותותאם לראשונה לציבור החרדי. החנות של רשת האופטיקה 90-40 שבבעלות יעקב ודוד הלפרין, תשתרע על שטח של כ-40 מ"ר, ואילו מרכז שיווק של סלקום בשטח של כ-30 מ"ר, חנות הצורפים שבבעלות יעקב מרדינגר תוקם על שטח של כ-150 מ"ר, אופנת הגברים קרל, המתמחה בחליפות ועניבות אופנתיות לגברים חרדים, תוקם בשטח של כ-30 מ"ר, חנות נשים תוקם על-ידי חברת אופנה אמריקנית מברוקלין בשטח של כ-100 מ"ר ועוד מספר בתי עסק מקומיים מבני ברק שהחליטו לפתוח חנות דגל בקניון. דמי השכירות בפרוייקט נעים בין 45 דולר ל-55 דולר.

יהודה עמאר מציין, כי זהו קניון הקניות הראשון במגזר החרדי בבני-ברק, והוא יאופיין בכל "כללי המשחק" של המגזר החרדי, כדוגמת המשביר החדש לצרכן, שהכניסה אליו תותר לנשים בלבד. כל צוות המוכרים והעובדים בקניון יהיו לבושים בלבוש צנוע ויקבלו הדרכה מיוחדת על מנת לקלוע לקודים של הציבור החרדי.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד