י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

'ביתר תור' תשלם על איחורים

בית משפט לתביעות קטנות חייב את 'ביתר תור' בתשלום פיצויים לזוג, בגלל איחורים בהגעת אוטובוסים

אוטובוס של ביתר תור
אוטובוס של ביתר תור

בית המשפט לתביעות קטנות בירושלים, הטיל על חברת האוטובוסים 'ביתר תור' לשלם פיצויים לבני זוג שהתלוננו על עשרות מקרים בהם קו אוטובוס 198 של החברה, מבית-שמש לביתר-עילית, איחר בשני הכיוונים.

בני הזוג טענו בתביעתם, כי הם נוסעים בקביעות בקו שבין שתי הערים, אולם האוטובוס הירבה לאחר. הם התלוננו על לא פחות מ-34 מקרים בהם איחרו לעבודתם וללימודיהם, כתוצאה מהאוטובוסים שהגיעו באיחור.

הם תבעו מ'ביתר תור' פיצויים בסכום של 18,000 שקל בגין איחורים של חצי שעה ויותר במשך עשרות פעמים.

נציגי החברה טענו בבית המשפט כי מדובר באיחורים סבירים, משום שהתובעים עולים על האוטובוס קרוב לתחנה האחרונה בביתר-עילית ובבית-שמש, אולם השופט דחה את הטענה וקבע כי על החברה לשלם לבני הזוג פיצויים בסכום של 2,850 שקל.

בני הזוג הודיעו כי הם שוקלים לערער על גובה סכום הפיצויים.

מ"מ ראש עיריית ביתר-עילית, הרב מאיר רובינשטיין אומר בעקבות החלטת בית המשפט לחייב את החברה בתשלום פיצויים, כי פעילות הלשכה המשפטית של העירייה נגד חברת 'ביתר-תור' הועילה, וכי הגיע הזמן שמערכת המשפט תפעיל סנקציות כלכליות על חברות תחבורה ציבורית המזלזלות בציבור הנוסעים.

"לאחר שמשרד התחבורה מתעלם במשך תקופה ארוכה מתלונות התושבים בגין איחורים של נהגי החברה, אני קורא שוב לכל מי שניזוק כתוצאה מאיחורים אלה, להגיש תביעת פיצויים נגד 'ביתר-תור, וזאת לאחר שבד"צ ביתר-עילית נתן היתר לתושבים לפנות לבית משפט לתביעות קטנות'", אמר רובינשטיין.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד