י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

דואגות לאחרות

תלמידות בי"ס בבני-ברק אוספות כרטיסיות של 'דן' כדי לאפשר לתלמידות מעוטות יכולת לזכות בטיול

לזכות במצווה באפס מאמץ. דן
לזכות במצווה באפס מאמץ. דן

התמונה שהתקבלה באגף השיווק של חברת "דן", ריגשה עד מאוד את סמנכ"ל השיווק ודובר "דן" איתן פיקסמן ואת צוות משרדו. התמונה מספרת את סיפורו של לוח המודעות באחד מבתי הספר בבני-ברק שם נכתב באותיות גדולות: "איך אפשר לזכות במצוות באפס מעשה?".

מבצע איסוף הכרטיסים הגדול של חברת "דן" אשר זכתה להצלחה אדירה בשנה שעברה – חזר השנה שוב, וכבר הצליח לרשום היענות גדולה במיוחד. כפי שאפשר להתרשם, המבצע הפך לשיחת היום בכל מוסדות החינוך באיזור המרכז.

בעוד שבכל מוסדות החינוך מנסים התלמידים להתארגן כדי שכיתתם תזכה בפרס הראשון או השני, התארגנו תלמידות של אחד מבתי הספר בב"ב לדאוג לתלמידות אחרות – "ואהבת לרעך כמוך".

בבית הספר נתלתה מודעה: "איך אפשר לזכות במצוות באפס מעשה? ניתן לעשות חסד גם באפס כסף! נבקש אם תוכלנה להכניס בניילונית המצורפת: כרטיסיות 'דן' מבוגר/נוער, כרטיסי 'חופשי חודשי', 'חופשי יומי' שסיימתן. באמצעות כרטיסים אלו, תגדלה את סיכויין של בנות מבתים חסרי אמצעים לזכות בטיול".

המבצע המיוחד, זכה להערכה ולהוקרה רבה אצל המחנכות, אשר הבחינו במודעה על לוח המודעות, ואף עודדו את התלמידות להצטרף למבצע החסד המיוחד.

נחזור ונציין, כי במסגרת תחרות איסוף כרטיסים בין כל הכיתות במגזר החרדי, יזכו שתי הכיתות שיעבירו את מספר הכרטיסיות הרב ביותר, בטיול מלהיב, הכיתה שתגיע למקום הראשון תקבל טיול הכולל שני אוטובוסים בליווי מדריך ליום שלם וכניסה לאתרים לכל תלמידי הכיתה והוריהם, ובמקום השני - הטיול לתלמידי הכיתה בלבד.

את הכרטיסיות יש להעביר במרוכז עד לתאריך י"א בשבט (9.2.06), לתא דואר 1777 רמת גן (מיקוד 52118). חשוב מאוד שלא לשכוח, לציין את שם בית הספר והכיתה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד