י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

'דמיון' הפתיעו עם 'אקספון'

הפתעה במכרז 'אקספון': משרד הפרסום הקטן יחסית - 'דמיון' קיבלו את התקציב לשלושה חודשי ניסיון

"המשרדים החרדיים מקצועיים יותר". רפי דיק מנכ"ל 'אקספון'
"המשרדים החרדיים מקצועיים יותר". רפי דיק מנכ"ל 'אקספון'

תקציב הפרסום למגזר החרדי של חברת השיחות הבין-לאומיות 'אקספון', יטופל במשרד הפרסום 'דמיון'. היקף התקציב: 150 אלף דולר.

על תקציב הפרסום התמודדו חמישה משרדים במגזר החרדי: המחלקה החרדית של 'מקאן אריקסון', 'טריו', 'תובנות', 'תוצאות אפקטיביות' ו'דמיון '. לשלב הגמר עלו שני משרדים, וכאמור, משרד הפרסום הקטן יחסית הפתיע את כולם וזכה בתקציב.

המכרז נערך לאחר שמשרד הפרסום שטיפל עד כה ב'אקספון' - שקד FE', התמזג עם 'מגזרים' ועבר לטפל בתקציב הפרסום של חברת השיחות הבין -לאומיות 'ברק 013'.

מנכ"ל 'אקספון', רפי דיק, אישר את הידיעה. דיק אומר ל'עניינים': "בחרנו במשרד הפרסום 'דמיון' כי אנחנו חושבים שהוא המשרד שיכול להוביל אותנו בתקופה זו. כל משרדי הפרסום החרדיים הציגו בפנינו עבודות מרשימות מאד. אני מוכרח לומר כאדם שמתעסק בתחום זמן רב, כי המשרדים החרדיים מקצועיים יותר ומבינים יותר את צרכי הלקוח. אנחנו חברה שנמצאת בתנופה מאד חזקה במגזר החרדי, החברה היחידה שיודעת להציע לציבור הזה בצורה ברורה בדיוק את מה שהוא צריך - שילוב של המחיר הנמוך ביותר תוך שמירת השבת והערכים למגזר החרדי. אנחנו נמשיך באותו קו פרסומי".

ל'עניינים' נודע, כי הזכייה של 'דמיון' הינה לתקופת ניסיון בלבד של 3 חודשים, בה יבחנו בחברה האם העבודה תוכל להתנהל במשרד פרסום קטן יחסית. לא היה אישור אחר לידיעה זו.

אגב, בעקבות הידיעה בשבוע שעבר, הכחישו בפנינו 'תוצאות אפקטיביות' את דבר ההתמודדות על 'אקספון'. אולם רפי דיק אישר באזנינו כי 'תוצאות' אכן התמודדו במכרז.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד