י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

המכרז התוסס

משרדים רבים קפצו על תקציב הפרסום של 'קוקה קולה', אבל החברה אפשרה רק לארבעה משרדים להתמודד

דחו את המשרדים הקטנים. קוקה קולה
דחו את המשרדים הקטנים. קוקה קולה

החברה המרכזית למשקאות קלים, המשווקת את משקאות 'קוקה קולה', הקימה ועדה מיוחדת לגיבוש קריטריונים איזה משרדים יוכלו להתמודד על תקציב הפרסום של החברה.

לאחרונה הופסקה ההתקשרות בין 'קוקה קולה' ו'פרסום גל', והחברה הודיעה כי היא מוציאה את תקציב הפרסום של החברה בהיקף של מיליון שקל לשנה - למכרז. מספר גדול במיוחד של משרדי פרסום בינונים וקטנים התעניין בתקציב, אול 'קוקה קולה' דחתה אותם מפני שלא עמדו בקריטריונים הדרושים של נפח פעילות, וותק ומספר לקוחות אסטרטגיים.

השבוע נמסרו למשרדי הפרסום 'מגזרים', 'קרימלובסקי כהן', 'בולטון פוטנציאל' ו'מימד' הבריף להתמודדות על תקציב הפרסום של 'קוקה קולה' במגזר החרדי.

המשרדים התבקשו להגיש את הצעותיהם בשבועות הקרובים, ומיד לאחר מכן תתקבל ההחלטה מי יטפל בתקציב הנחשק.

יש לציין, כי 'בולטון פוטנציאל' נגשים למכרז, למרות שהם מטפלים כרגע בתקציב חברת 'מי עדן' הנמצא בשליטת חברת המשקאות 'יפאורה תבורי'. באם אכן הם יזכו במכרז, הם יאלצו להיפרד מקתציב 'מי עדן', מפני של'קוקה קולה' מותג מים מינרליים משלהם - 'נביעות'. ובכל זאת, 'בולטון פוטנציאל' הוא אחד ממשרדי הפרסום המובילים במגזר החרדי, ונחשב כפייבוריט לזכייה בתקציב.

מנגד, ב'מגזרים' כבר מטופל תקציב 'קוקה קולה' למגזר הרוסי, ועם תגבורה של המחלקה החרדית והמיזוג עם 'שקד FE', יהיה קל יותר לגייס תקציב שכבר פעיל בממשרד.

'קוקה קולה' רכשה זה מכבר את חברת 'טרה' בכדי לחזק את קטגוריית משקאות היוגורט. כך שכיום, דריקטריון 'קוקה קולה' הוא גם דריקטריון 'טרה'. לאור זאת, לא ניתן להתעלם גם ממשרד הפרסום 'מימד', המטפל בתקציב 'טרה' למגזר החרדי. אולם ב'קוקה קולה' מפרידים לחלוטין בין שני התקציבים ואומרים כי אין כל קשר ביניהם.

באדיבות 'עניינים'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד