כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024

קניון טרף

קודם פתחו את הקניון של מוטי זיסר בשבת. כעת ייפתח שם סניף ענק של 'טיב טעם', שישווק מאכלי טריפה

"שיקולים עיסקיים". מוטי זיסר
"שיקולים עיסקיים". מוטי זיסר

כאשר פתח איש העסקים מוטי זיסר את קניון 'ארנה' בהרצליה בשבתות ובחגי ישראל, באופן רשמי ומוצהר, נשמעו רק מחאות מגומגמות, והעניין ירד במהירות מסדר היום של הציבור החרדי. היום מתפרסם, כי אם לא די בכך, הרי שהקניון של זיסר מתכוון להשכיר את מתחם המזון בקניון לרשת שיווק המזון 'טיב טעם', רשת המוכרת מאכלי טריפה ובשר חזיר.

לפי דיווח באתר TheMarker, נמצאת רשת 'טיב טעם' במו"מ מתקדם לפתוח בקניון סניף על שטח של 2,500 מ"ר. מקורבים למו"מ אומרים, כי 'טיב טעם' מתכוונת להקים סניף שיתמחה בפתרונות מזון וגם יאפשר אכילה במקום. בסניף תיפתח מסעדה של פירות ים ומסעדת בשרים.

קניון 'ארנה' הוקם במרינה בהרצליה בהשקעה חסרת תקדים של 153 מיליון דולר. הקניון, שנפתח ביוני 2003, עדיין מפסיד כסף בכל חודש.

זאביק קליין, מנכ"ל קניון 'ארנה' הנכנס, אמר בתגובה ל-TheMarker: "ארנה הרצליה היא חברה-נכדה של 'אלביט הדמיה'. ל'ארנה'-הרצליה הנהלה נפרדת מזו של 'אלביט הדמיה', והחלטותיה מתקבלות לטובתה ולטובת בעלי מניותיה. מר זיסר, שהינו בעל מניות ב'אלביט הדמיה', אינו מעורב בקבלת ההחלטות ב'ארנה'-הרצליה, לרבות החלטות בדבר עסקות להשכרת שטחים, אשר אינן דורשות את אישורו. עם כל הכבוד למר זיסר, ההחלטות העסקיות המתקבלות ב'ארנה' נובעות משיקולים עסקיים טהורים בלבד".

ברשת 'טיב טעם' סירבו להגיב לידיעה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד