י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

מעמד נדיר

הוועדה המכינה את המעמד לרגל סיום 'עירובין' התכנסה לישיבה מיוחדת. הגרי"ש אלישיב הביע רצון להשתתף

המעמד הקודם. הגר"ש וואזנר נושא דברים
המעמד הקודם. הגר"ש וואזנר נושא דברים

החלו ההכנות הארגוניות לקראת המעמד שיתקיים לרגל סיום מסכת עירובין ותחילת לימוד מסכת פסחים. את המעמד הגדול יזם ומארגן ארגון 'אורות הדף היומי', כדי לחזק ולהרחיב את מעגל לומדי 'הדף היומי'.

התרגשות גדולה בציבור לאחר שהגרי"ש אלישיב שליט"א הביע את רצונו להשתתף במעמד. המעמד יתקיים בט"ו טבת באולמי 'בנייני האומה' בירושלים.

בימים אלו שוקדת ועדה מיוחדת מטעם ארגון 'מאורות הדף היומי', בראשותו של הגרח"ד קובלסקי שליט"א, על כל ההכנות הארגוניות והלוגיסטיות לקראת המעמד.

ארגון 'מאורות הדף היומי' הרחיב עד היום את מעגל לומדי 'הדף היומי' בהיקף חסר-תקדים, בזכות מאות השיעורים שנפתחו במסגרת הארגון, ומגוון פעילויות נוספות. הארגון זכה לשם ולתהילה גם בזכות הדפסת והפצת הגמרות המפוארות, ובעיקר את המסכתא הנלמדת עתה – מסכת עירובין – שהודות לציורים מרהיבי העין שנתנו ללומדים תמונה מליאה ומושלמת על הסוגיה הנלמדת בגמרא, הביא להרחבת מספר הלומדים.

בימים אלו ירדה למכבש הדפוס המהדורה המפוארת של מסכת פסחים עם 'מאורות ההלכה' של הלכות הפסח המובאים בסוף המסכת, מהדורה שתודפס ותופץ בעשרות אלפי עותקים.

יצויין, כי המעמד המיוחד יתקיים עבור מגידי השיעורים ולומדי ה'דף היומי' מכל רחבי הארץ, כדי להביע הוקרה והערכה לציבור הלומדים. כן נועד המעמד להחזיר למעגל לומדי 'הדף היומי' את אותם שיצאו ממסגרת הלימוד הקבועה עקב הקושי בלימוד במסכתא זו.

הוועדה המכינה את המעמד התכנסה אתמול לישיבה מיוחדת. בפגישה נדונו כל פרטי וסדרי המעמד הגדול, ואופן חלוקת הכרטיסים למגידי השיעורים ולומדי 'הדף היומי'.

בקרוב יפורסמו הודעות מפורטות בכל הנוגע להפצת הכרטיסים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד