י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

טרגדיה בבני ברק

ברוך דיין האמת: אלפים ליוו את הנערה נחמה מחלה יעקבזון ע"ה, שנפטרה לאחר שטף דם במוח

ברוך דיין האמת
ברוך דיין האמת

בשעות הערב נפטרה במרכז הרפואי 'תל השומר' הנערה נחמה מחלה יעקבזון ע"ה, בתו של הרה"ג רבי אהרן יעקבזון שליט"א, מנהל הסמינר בבאר-יעקב ומשיב בישיבת 'בית מתתיהו' בבני-ברק, נכדתו של ראש עיריית בני-ברק לשעבר, הרב ירחמיאל בויאר.

בהלוויתה, שיצאה בשעה עשר מרחוב קהילות יעקב 11 בבני-ברק לבית העלמין של נציבי פוניבז', השתתפו אלפים ובמשך למעלה משעתיים נשאו דברים הספד וחיזוק.

בשבוע שעבר, בעת שהנערה שהתה במטבח ועסקה בעזרה להכנת סעודת 'שבע ברכות', היא חשה ברע. היא פנתה לאמה והתלוננה על כאב ראש, ותוך זמן קצר איבדה את הכרתה ואושפזה במצב קריטי. בבדיקות הרפואיות התברר כי לקתה בשטף דם במוח.

מאז אשפוזה, ובעיקר במהלך השבת האחרונה, נאמרו אלפי ספרי תהלים לרפואתה. הגראי"ל שטיינמן אף הורה לתלמידות סמינר הרב וולף, שם למדה הנערה, לקבל על עצמם קבלות בצניעות ולהתחזק. אך במוצאי-שבת השיבה את נשמתה לבוראה, כשסביב מיטתה נמצאים בני משפחתה.

הנערה נחמה יעקובזון ע"ה, בת 19, היא בתו של הרה"ג ר' אהרן יעקבזון שליט"א המכהן כמנהל סמינר 'באר יעקב', לאחר שהחליף את אביו, הגר"מ יעקובזון זצ"ל בתפקיד זה. כן הוא מכהן כמשיב בישיבת 'בית מתתיהו' בבני-ברק, ונודע כאחד מאנשי החסד החשובים בעיר.

המנוחה היא גם נכדתו של הרב ירחמיאל בויאר, ראש עיריית בני-ברק לשעבר, ומאישי הציבור הבולטים בציבור החרדי, אשר עוד לא חלפה שנה מאז הטרגדיה הקודמת שפקדה את המשפחה, עת בתו לאה קרלינסקי ע"ה נפטרה לאחר מחלה קשה. עוד בטרם הספיקה המשפחה להתאושש מפטירתה של הבת, התקבלה הבשורה המרה על פטירת הנכדה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד