י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

יש כרטיס?

כל מה שצפוי במעמד לחיזוק 'הדף היומי': החזן, התזמורת, המשורר, האולמות, הכרטיסים והאבטחה

הוקרה והערכה. הרב קובלסקי (נואם)
הוקרה והערכה. הרב קובלסקי (נואם)

מעשרות נקודות ההפצה של כרטיסים למעמד שיתקיים בט"ו טבת ב'בנייני האומה' בירושלים, לחיזוק לימוד הדף היומי וההלכה, נמסר על ביקוש גדול במיוחד. כמו-כן נמסר על פניות של מגידי שיעור ולומדי הדף היומי, למשרדי 'מאורות הדף היומי' בבקשות לשיריון כרטיסים למעמד.

משלחת של רבני 'מאורות הדף היומי' מקיימת בימים אלו ביקורים במעונם של גדולי התורה והחסידות, כדי להזמינם להשתתף במעמד הגדול. המשלחת מתקבלת בכל מקום בחמימות רבה. גדולי התורה עודדו את חברי המשלחת, והבטיחו את השתתפותם במעמד. כן הביעו הערכה רבה למפעל הגדול של 'מאורות הדף היומי', אשר בזכותו נוספו במחזור זה קרוב ל-400 שיעורים חדשים בכל רחבי הארץ.

בישיבה של הוועדה המכינה, יחד עם רכזי הארגון, נערך דיון מיוחד לגבי אופן הפצת הכרטיסים, לאחר שבמוקדי ההפצה נרשם ביקוש חסר-תקדים לכרטיסים. בשלב הראשון נשכר רק האולם הגדול, אולם לאור הביקוש הרב, הוחלט לשכור אולמות נוספים, אליהם יועבר המעמד בשידור ישיר.

אנשי הארגון מסרו, על הערכות מיוחדת שנעשית בימים אלו, כדי שגם באולמות אליהם יועבר המעמד בשידור ישיר, יקבל הציבור את התחושה שהם נמצאים יחד, תחת קורת גג אחת, עם הנמצאים באולם המרכזי.

כראוי למעמד גדול וחשוב, יושבת ועדה מיוחדת על המדוכה להכנת תוכנית ייחודית של זמירות קודש. אלו שיופיעו במעמד זה, נבחרו בקפידה כמי שנשמעים לדעת גדולי ישראל ואינם מופיעים באירועים שאין דעת חכמים נוחה מהם.

כך הוחלט שהחזן ר' חיים אלעזר הרשטיק ינעים את המעמד בקטעי חזנות ושירה, וכן מקהלה גדולה, המורכבת ממספר חוגים ביהדות החרדית. המשורר ר' משה וינטרויב, אף חיבר שיר מיוחד למעמד, וכן ישמיע מחרוזת מיוחדת. הניהול המוסיקלי הופקד בידיו של ר' מאיר אדלר, שינצח על תזמורת גדולה ומיוחדת.

כאות הוקרה והערכה לנשות הלומדים, הוחלט להקצות אולם מיוחד, עם כניסה נפרדת לחלוטין, עבור ציבור הנשים. וצוות נשים עמל על הכנת כל הפרטים עבור נשות מגידי השיעורים ולומדי הדף היומי.

בתכנית המיוחדת עבור הנשים, בהשתתפותה של רבנית חשובה, תתקיים הרצאה מפי הרה"ג ר' שלמה לוונשטיין שליט"א, וכן תוקרן מצגת מיוחדת. כל הפעילות באולם זה תתבצע בעת שבאולם הגדול ישמעו הלומדים שיעור בדף היומי הנלמד באותו יום.

בוועדת הארגון של המעמד, נדונו בפרוטרוט כל סדרי הישיבה באולמות, תוך שימת דגש לרווחתם של לומדי השיעורים. כן נדונו ארגון החניונים וסיווג הכרטיסים ושערי הכניסה, כך שתתאפשר קליטה מהירה ונוחה של הקהל הגדול, וכן מיקום כניסות מיוחדות לגדולי התורה ולבמות הכבוד. כמו-כן נדונו סדרי השמירה והאבטחה, שיבוצעו בתיאום עם כוחות המשטרה, מד"א והצלה, ואנשי חברות האבטחה שנשכרו במיוחד לצורך המעמד.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד