י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפנים החדשות של 'קול חי'

יום אחרי גל הפיטורים, הבהיר המנכ"ל לעובדים: אני רוצה רדיו חרדי. מחלקת האקטואליה תקבל תוספת תקציב

הפנים החדשות של  'קול חי'
יחיאל

יום לאחר הפיטורים ההמוניים שביצע עידו ליבוביץ, המנכ"ל החדש של רדיו 'קול חי', והרוחות בתחנה עדיין סוערות.

את היום שחלף מיקד המנכ"ל החדש, שהוא חתנו של יוסף גרינפלד, בעל השליטה ב'קול חי' ויו"ר חברת 'קרדן אחזקות', בסבב פגישות עם עובדים רבים ברדיו. לייבוביץ שב והבהיר כי חרב הפיטורין מרחפת על עוד כמה מעובדי התחנה. אמר ולא פירט. הידיעה על פיטורין קרובים של כמה מעובדי התחנה, הכניס את מצבת העובדים לתזזית, ובמקביל נפתחה בורסת ניחושים מי מעובדי התחנה הוא הבא בתור ללכת הביתה, ומיד.

כך או כך, על התחנה עברה היום 'חרדיצזיה'. מתי טוכפלד, הכתב הפוליטי בעל הדעות המשיחיות, התייצב לעבודה עם כיפה סרוגה שחורה, והקפיד להראות לכולם איזה צבע יושב לו על הקרקפת; ניצן קידר הלך עם ציציות בחוץ; אריאל ברמן דיבר כמו 'ישיבה-בוחר' מן המניין; ורק יואב דילאון ושבתי גברצ'יק לא הסתירו את מוצאם הסרוג.

את הפצצה העיקרית בנוגע לתוכניותיו בתחנה, הפיל המנכ"ל החדש עוד בבוקרו של יום. בכל פגישותיו הוא הדגיש, כי הוא רוצה רדיו חרדי. המסר של לייבוביץ היה: תם עידן השעטנז. או השקפה ציונות דתית או להיות חרדים עם כל המשמעות שבדבר.

בכך מבקש המנכ"ל לאותת לכל משרדי הפרסום, כי מדובר במדיה חרדית וכי הסתיימו התירוצים הידועים של "רדיו ללא זהות".

המנכ"ל החדש גם קיבל היום החלטה לחזק את מחלקת האקטואליה של התחנה, על-ידי הוספת תקציב לכמה כתבי שטח, הקצאת חצי שעה ליומן הצהריים, ובתוספת ליומנים נוספים.

קישורים:
על הפיטורים הנרחבים בתחנה - ראה כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד